آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

۸۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۱
مرداد


راننده با تجربه فراری، کیمی رایکونن قرارداد خود را تا پایان سال 2018 با اسب های رقصان تمدید کرد.
۳۱
مرداد

در حالیکه بدنه حاکم بر مسابقات موتوری مشخصاً اطمینان داده‌اند که رانندگان کلید جذابیت فرمول یک باقی خواهند ماند، بعضی از آنها قصد دارند که فناوری اتوموبیل خودران را در گرندپری‌های آخر هفته‌ای به نمایش بگذارند.

۳۱
مرداد
۳۱
مرداد

موتورسوار ژاپنی که از سال 2012 در رقابت‌های موتو 2 شرکت کرده در مجموع یک پیروزی، سیزده پودیوم و چهار پل پوزیشن را کسب نموده است.

۳۰
مرداد

آکورا در گردهمایی مونتری امسال از خودروی مسابقه‌ای ARX-05 رونمایی کرد. خودرویی که در مسابقات سال بعد ازجمله مسابقه رولکس 24 در ماه ژانویه در تیم Penske به رانندگی دن کامرون و پابلو مونتویا، قهرمان سابق ایندی 500 حضور خواهد داشت.

۳۰
مرداد


بر اساس اعلام موتو جی پی، پیست توئین رینگ موتگی، حداقل تا سال 2023 میزبان گرندپری ژاپن خواهد بود.
۳۰
مرداد


ماوریک وینیالس
 معتقد است که تعویض دوباره شاسی، مشکلاتی که در گرند پری اتریش با آن مواجه شدند را حل نمی‌کند.
۳۰
مرداد


مکس ورشتپن


مکس ورشتپن در مصاحبه با سایت جی­‌پی آپدیت، از ناامیدی خود در مورد جبران کاستی سرعت ردبول، نسبت به رقبا گفت.

۳۰
مرداد


اوتمار سفنوئر بر این باور است که تصمیم عجولانه‌ی فیا مبنی بر معرفی هالو می‌تواند برنامه‌های فورس ایندیا برای سال 2018 را به خطر بیاندازد.

هالو، محافظ کابین راننده، نظرات ضد و نقیضی را به همراه داشته است اما این طرح به طور جدی نیز می‌تواند در روند توسعه و پیشرفت ماشین های سال 2018 تاثیرگذار باشد.

۳۰
مرداد


استفان یوهانسن، راننده اسبق فرمول یک معتقد است فرناندو آلونسو باید سطح تحمل خودش را بالا ببرد و یک سال دیگر در تیم مک لارن باقی بماند.

یوهانسن با سابقه 79 حضور در گرندپری ها و کسی که این روز ها به طور جدی مسابقات موتوری از جمله فرمول یک را دنبال می کند معتقد است آلونسوی اسپانیایی باید تا پایان فصل 2018 در تیم مک لارن بماند به این دلیل که تیم هوندا نشانه های خوبی از پیشرفت دارد.