آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی


اوتمار سفنوئر بر این باور است که تصمیم عجولانه‌ی فیا مبنی بر معرفی هالو می‌تواند برنامه‌های فورس ایندیا برای سال 2018 را به خطر بیاندازد.

هالو، محافظ کابین راننده، نظرات ضد و نقیضی را به همراه داشته است اما این طرح به طور جدی نیز می‌تواند در روند توسعه و پیشرفت ماشین های سال 2018 تاثیرگذار باشد.

مدیر عملیات فورس ایندیا در مصاحبه با موتوراسپورت گفت:

ممکن است هالو، معرفی ماشین سال آینده را به تعویق بیاندازد. زمان محدودی برای طراحی یک ماشین وجود دارد، و اگر ما قادر نباشیم در این بازه‌ی زمانی محدود طراحی را انجام دهیم، مسلما در تولید با تاخیر روبرو خواهیم شد.

به نظر می‎رسد که در حال حاضر قادر به تولید به موقع ماشین برای انجام تست‌های گوناگون نیستیم.

تا به اینجا هم زمان زیادی صرف طراحی‌ ماشینی کرده‌ایم که باعث نقض قوانین نشود.


وی در ادامه گفت:

زمانی که برای طراحی رول-هوپ تلاش می‌کردیم را به خاطر دارم که درواقع با موفقیت تست‌ها را گذراند. یک عمر به طول انجامید. در نهایت موفق به انجامش شدیم، اما بارها شکست خوردیم و دوباره طراحی کردیم.

نکته مثبت و خوشایند در مورد رول-هوپ این است که شما به راحتی می‌توانید آن را تعویض کنید و یک نمونه دیگر از آن را روی ماشین نصب کنید، بدین ترتیب لازم نیست کل ماشین را دوباره طراحی کنید.

اگر معیارهای این تست‌ها آنقدر بالا باشند که هالو جواب ندهد، روزگارمان سیاه خواهد شد.

سفنوئر مخالفت خود با اجرای این طرح برای فصل آتی را اینگونه بیان کرد:

بسیار بهتر بود که یک سال دیگر برای معرفی این طرح زمان می‌گذاشتند تا به شکل صحیح انجام شود. تنها راه متوقف کردن این طرح آن است که فیا دستور آن را بدهد، و بگوید که قرار است این طرح را در مدت یک سال عملی کنیم.

اگر به جای عجله آن را به درستی انجام دهیم ایمن تر خواهد بود. این تنها راهی است که برای متوقف کردن این طرح به ذهنم می‌رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی