مدیریت فرمول یک در مصاحبه با اسکای اسپورتز هیچ اشاره ای به شکل یا طرح نداشت اما تغییر لوگو در روز یکشنبه را تایید کرد:

من می دانم که روزش یک شنبه است اما در جریان فرآیندها نیستم. کارشناسان بازاریابی ما، بهترین مکان را برای رونمایی انتخاب خواهند کرد.

این تغییرات برای حفظ احترامات این ورزش است و ما به دنبال تغییر ورزش نیستیم و هدف ما ارائه یک نوآوری تازه است.

چیس کری - مسابقه گرندپری ایتالیا 2017

چیس کری


لوگوی حال حاضر فرمول یک از سال 1994 در مسابقات استفاده می شود و کری درباره ی نظرات منفی طرفداران این رشته بعد از رونمایی از لوگو جدید نیز گفت:

هر باری که تغییری ایجاد می شود، شما مجموعه ای از نظرات منفی و مثبت را دریافت می کنید.

آنچه که ما می خواستیم، تزریق انرژی تازه ای به این ورزش است و فکر می کنم که ما برنامه ها و تغییرات زیادی داریم که خواهان اجرایی شدن آن ها هستیم و ما تصور می کردیم که لوگو یک راه خوب برای تأکید بر هیجان و انرژی تازه برای این ورزش است.