آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

۱۶۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۱
شهریور

موتورسوار تیم سوئیسی Forward Racing که از موتورهای Kalex استفاده میکند برای فصل 2018 مسابقات به تیم والنتینو روسی پیوست تا سومین فصل متوالی خودش رو در سری موتو 2 تجربه کند.مارینی 20 ساله ، فصل آینده جایگزین Stefano Manzi در این تیم خواهد شد.هم تیمی مارینی در این تیم Francesco Bagnaia هست.

۳۱
شهریور


کمپانی اتریشی که در این فصل با دو موتورسوار خود یعنی برد بیندر اهل آفریقای جنوبی و میگل اولیویرای پرتغالی در مسابقات حضور یافت به سرعت تهدیدی برای رقبای سنتی این کلاس یعنی Kalex, Suter و Speed Up شد.

اکنون این تولید کننده قراردادی دوساله برای تهیه موتورهای تیم Interwetten بست که امسال با 3 موتور ساخت Kalex برای Thomas Luthi ، Lecuona و Jesko Raffin در مسابقات شرکت میکند.

فرد کورمینبوف، که شرکت او یعنی CGBM Evolution تیم Interwetten را اداره می کند می گوید: "خوشحالم که رسما اعلام می کنم که ما با KTM در 2018 و 2019 همکاری خواهیم کرد."

۳۱
شهریور


موتورسوار 21 ساله تیم «والنتینو روسی » Sky Racing VR46 از سری موتو 3 که این فصل با موتور KTM RC250GP مسابقه میدهد برای فصل آینده راهی تیم اسپانیایی Aspar شد تا با موتور Mahindra این تیم در مسابقات حضور پیدا کند.همچنین جانشین وی برای فصل آینده مسابقات در تیم والنتینو روسی Dennis Foggia موتورسوار 16 ساله ایتالیایی خواهد بود که هم تیمی Nicolo Bulega در این تیم خواهد شد.لازم به ذکر هست که Dennis Foggia در مسابقه Brno جمهوری چک شرکت کرد و نتیجه ای بهتر از چهاردهمی کسب نکرد.

۳۱
شهریور


تمرین اول مسابقه با برتری مارک مارکز از تیم رپسول هوندا به پایان رسید.

۳۱
شهریور


تمرین اول مسابقه موتو 2 با برتری توماس لوتی از تیم carxpert interwetten به پایان رسید.

۳۱
شهریور


تمرین اول با برتری آرون کنت از تیم استرلا گالیسیا به پایان رسید.

۳۱
شهریور

یوهان زارکو موتورسوار تیم یاماها تک 3 می گوید هل دادن موتور در گرندپری سن مارینو در دور آخر برای کسب یک امتیاز و رده پانزدهم از هیچ چیز و عدم کسب امتیاز بهتر بوده است.

۳۱
شهریور
۳۱
شهریور
۳۱
شهریور