آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

همیلتون: آپدیت‌ها مشکل را حل نخواهند کرد

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۴۶ ب.ظ

اگرچه هملتون سنگاپور را با برد پشت سر گذاشت، اما مرسدس عموما در پیست‌هایی که به داون‌فورس بالا نیاز دارند و دارای پیچ‌های کند هستند دچار مشکل شده است.

فراری در موناکو و مجارستان موفق به کسب مقام‌های اول و دوم شده است و سباستین فتل پول پوزیشن سنگاپور را در اختیار داشت، این در حالی است که همیلتون با اختلاف 0.635 ثانیه‌ای نسبت به فتل، مسابقه را از جایگاه پنجم شروع کرد. هم‌تیمی وی، والتری بوتاس، نیز بسیار کندتر از فتل بود و با اختلاف 1.319 ثانیه‌ای در جایگاه ششم قرار داشت.

بوتاس بعد از گرندپری ایتالیا گفت که تیم در حال آماده کردن آپدیت‌هایی برای ماشین W08 می‌باشد که البته به سنگاپور نمی‌رسد، اما از نظر همیلتون مشکلات ماشین امسال بسیار بنیادی‌تر از آن است که بخواهد با آپدیت‌ها تا آخر این فصل بر طرف شود.

لوئیس گفت:

فکر می‌کنم که این هفته کاملا نقاط ضعف و قوت و مشخصات ماشین ما را نشان داد. در شرایط خشک ما در ناکجا آباد بودیم، پس بردن مسابقه در پیستی که احتمالا ضعیف‌ترین، یا شاید دومین پیست ضعیف برای ما بعد از موناکو به حساب می‌آید، نتیجه‌ فوق‌العاده‌ای است.

ما باید با تمرکز کامل به کارمان ادامه دهیم و تلاش کنیم تا از تمام ظرفیت‌‌ها و توانایی‌های ماشین استفاده کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی