آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

موتورسوار ژاپنی که از سال 2012 در رقابت‌های موتو 2 شرکت کرده در مجموع یک پیروزی، سیزده پودیوم و چهار پل پوزیشن را کسب نموده است.


وی درباره انعقاد قرارداد خود با تیم LCR هوندا می‌گوید:

از زمانی که موتورسواری را در سن 4 سالگی شروع کردم، همیشه می‌خواستم با بزرگان این بخش رقابت کنم. حالا فرصت مناسبی پیش آمده تا آرزوی‌ام را به سرانجام برسانم و این به لطف هواداران و همکاران خوبم صورت گرفته است. هنوز هفت مسابقه از موتو 2 باقی مانده از جمله گرندپری ژاپن. تمرکز من بر روی این سری مسابقات است، هرچند برای آینده نیز برنامه ریزی دارم. امیدوارم هر کسی که اکنون از من حمایت می‌کند، در آینده هم پشتیبانم باشد.

لوسیو چچینلو، موتورسوار قدیمی و بنیانگذار تیم LCR هوندا، دراین‌باره می‌گوید:

من واقعا خوشحالم، چراکه تیم باانگیزه ما از یک موتورسوار جوان بهره خواهد گرفت. ناکاگامی توانسته نظرات را به خود جلب کند، پتانسیل بالایی در او وجود دارد چراکه می‌خواهد به اهداف خود دست یابد.

تکاکی-ناکاگامی-یوشیشیگه-نومارا-لوسیو-چچینلو

تتساهیرو کواتا، تکاکی ناکاگامی و لوسیو چچینلو

یوشیشیگه نومارا، مدیر بخش موتوراسپورت هوندا، از حضور یک موتورسوار ژاپنی در تیم زیرمجموعه‌اش بسیار خوشحال است؛ چراکه بعد از مدتی طولانی بالاخره می‌توان دربین پرچم‌های رنگارنگ موتورسواران، دایره قرمز را مشاهده نمود. آخرین حضور ژاپنی‌ها در موتو جی پی به سال 2014 برمیگردد، جایی‌که هیروشی آئویاما برای تیم آسپار هوندا مسابقه می‌داد. نومارا درباره به‌کارگیری موتورسوار ژاپنی در تیم اظهار داشت:

ناکاگامی فعلا برای سال 2018 با تیم قرار داد امضا کرده، که این بدان معناست باید خود را به تیم اثبات کند. فرصت مناسبی برایش به وجود آمده تا تمام ظرفیت‌های خود را نشان بدهد. او هم‌تیمی قدرتمندی [کل کراچلو] دارد، کسی که بارها توانسته افتخار کسب کند. او می‌تواند جوانترین موتورسوار ژاپن یا حتی آسیا باشد. من باور دارم که او در آینده می‌تواند به یک‌ موتورسوار برتر تبدیل شود؛ کسی که تعداد زیادی از هواداران این ورزش را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی