آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

توتو ولف: موتور جدید یک طرح است نه قانون

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ب.ظ

توتو ولف مدیر مرسدس اعلام کرد پلتفرم جدیدی که برای نسل بعدی موتور های فرمول یک در سال 2021 مشخص شده است بیشتر یک طرح مفهومی بوده تا قوانین موتور و کار زیادی هنوز برای رسیدن به نتیجه مطلوب باقی است.

روز گذشته گروه فرمول یک و فدراسیون جهانی از مدل مفهمومی جدید موتور در پاریس رونمایی کردند. از مشخصات اصلی این موتور می توان به طراحی ساده تر، قدرت بیشتر و هزینه های ساخت و نگهداری کمتر نسبت به موتور های کنونی اشاره کرد و این به سازندگان مستقل نیز اجازه می دهد تا خود را برای ورود به فرمول یک آماده کنند. ولف این مدل را یک پیش نویس و یکی از گزینه های ممکن در ساخت موتور می داند:

این مدل درست شبیه همین چیزی است که ما الان از آن استفاده می کنیم. اما این پیشرفت به این معنی است که ما باید همزمان روی دو موتور در زمان بین 2018 و 2020 باید کار کنیم. این بیشتر یک مدل است تا قوانین موتور. می توان گفت این مدل بیشتر نظر شرکت های تولید کننده موتور است. مهم است که ما روی تمام قسمت ها کار کنیم نه فقط روی موتور. آنچه الان داریم آغاز یک گفتگو بر روی آن چیزی است که می خواهیم داشته باشیم ولی هیچ چیز هنوز قطعی نیست.

لوئیس همیلتون - تعیین خط گرندپری آمریکا 2017

با این حال ولف اعلام کرد که شرکت مرسدس با طرح مفهمومی اعلام شده مخالفتی نداشته و آن را فقط نقطه شروع می داند:

من فقط می خواهم بگویم نظر های مختلفی وجود دارد. این یک طرح بود که از طرف بخش فنی فرمول یک ارائه شد ما صبر خواهیم کرد و باید ببینیم که طرح هایی که بعد خواهد آمد چه چیزی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی