آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

ولف: بوتاس هنوز یک قاتل ناگهانی نیست

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۴۸ ب.ظ

توتو ولف مدیر فرمول یک تیم مرسدس می‌گوید که والتری بوتاس هنوز هم نبردهای حساس را از دست می‌دهد. اگرچه او معتقد است که راننده فنلاندی شروع به بهبود این نقطه ضعف کرده است.

بوتاس موفق شد تا رده اول دور تعیین خط مسابقه بزرگ برزیل را بدست آورد اما او توسط سباستین فتل مغلوب شد و تنها 2.7 ثانیه جلوتر از هم تیمی‌اش، لوئیس همیلتون که مسابقه را از پیت‌لین آغاز کرده بود، مسابقه را به پایان رساند.

با توجه به فاصله‌ای که بین مرسدس و فراری در این مسابقه بود، بوتاس بهترین شانس برای پیروزی را هنگامی از دست داد که به هنگام استارت چرخهایش بیش از حد دچار هرزگردی شد و در اولین پیچ جای خودش را به برنده مسابقه یعنی سباستین فتل داد.

اما از طرف دیگر لوئیس همیلتون در نبردهایش عملکرد درخشانی داشت و در انتها با 5.4 ثانیه اختلاف کار را تمام کرد. او با این عملکرد این فشار را به بوتاس القا کرد که برای تحمیل فشار بیشتر به فتل باید تلاش مضاعفی انجام دهد.

ولف اعتراف کرد که تفاوت مشهودی بین همیلتون و بوتاس در مسابقه وجود داشت اما بابت آنچه که دیده بود بیش از حد نگران نبود.

بر اساس گفته ولف، بوتاس بعد از تعطیلات تابستانی توانسته با همیلتون رقابت کند و پیشرفت نیز کرده است، اما او معتقد است که راننده فنلاندی به اندازه هم تیمی‌اش در نبردهای سخت یک قاتل سریع و ناگهانی نیست.

ولف گفت:

من فکر می‌کنم که لوئیس تمام سال را در حال تلاش و جنب و جوش بوده است و والتری به آهستگی بهتر می‌شود اما هنوز قاتل سریعی نیست.

اما در تقابل یا فراری شما نباید دچار سوء تفاهم شوید. این بواقع مسئله سختی است.

شما در نهایت دیدید که هنگامیکه فراری موتورها را روشن کرد، تفاوت زیادی بین ماشینها نبود، بنابراین سبقت در چنین شرایطی کار چندان راحتی نبود.

ولف به این نکته اعتراف کرد که پیت استاپ زود هنگام مرسدس تلاشی بود برای آندرکات فراری علی رغم امید کمی که به بوتاس جهت سبقت از فتل وجود داشت.

ولف گفت:

والتری مسابقه یکنواختی داشت. او در استارت همه چیز را از دست داد. مسیر داخل خوب بود اما هرزگردی زیادی به هنگام درگیری دنده‌ها اتفاق افتاد. در فاصله نزدیک این مقدار هرزگردی خیلی زیاد است.

آندرکات تلاش کوچکی بود. زیرا ما قادر به نزدیک شدن نبودیم و می‌دانستیم که احتمالاً این حرکت فقط نیم ثانیه فاصله را کم کند. با این جال ما آن را انجام دادیم و نتیجه همان چیزی بود که انتظار داشتیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی