آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

طراحی متفاوت مرسدس برای 2018

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۸ ب.ظ

خبرها حاکی از آن است که مرسدس طرحی چالش برانگیز را برای سال 2018 در دست دارد و با تغییرات و مفهومی کاملاً متفاوت فصل آینده را آغاز خواهد کرد.

این خودروساز آلمانی در آستانه کسب عنوان چهارمین قهرمانی متوالی در رقابت بین سازندگان قرار دارد اگرچه هنوز پیکانهای نقره‌ای را نمی توان بطور حتم با توجه به وجود فراری که بسیار خوب در این مسیر هزینه کرده است و با اختلاف پس از مسابقات بخش آسیایی پشت سر آنها قرار گرفته است، دارنده این عنوان دانست.

با وجود اینکه W08 سریع بوده است، اغلب عملکرد متناقضی داشته است و کارایی پرنوسانی در مسیرهایی که داون فورس بالا نیاز دارند نشان داده است تا جایی که مدیر تیم مرسدس توتو ولف آن را “دیوا” (Diva) خواند.( دیوا در موسیقی به رهبر خواننده‌های زن اپرا می‌گویند که صدای آنها در بازه نتهای بم تا زیر نوسان دارد).

مجله آلمانی اتوموتور و اسپورت گزارش داد که سرپرست تیم طراحی مرسدس، جیمز آلیسون، رویکرد تیم را برای سال 2018 با استفاده از یک هایر-ریک(Higher – rake) توانسته است تغییردهد چیزی که شبیه به آن توسط ردبول نیز بکار گرفته شد و نتایج موثری هم داشت.

این نشریه به نقل از مهندس مرسدس گفت:

این یک تغییر کاملا مفهومی است.

این طرح به یک طبقه متفاوت و نوعی دیفیوزر نیاز دارد که این تغییرات خطر کندی استارت را همچنین بالا می‌برد.

آلیسون همان کسی است که از ابتدای امسال جایگزین پدی لاو شده است، وی تائید کرد که طیق گفته توتو ولف ارزیابی عملکرد ماشین 2017 بسیار دشوار است.

این مهندس انگلیسی گفت:

در کل ماشین بدی برای ما نبوده است.

اگرچه ما دوست داشتیم یک ماشینی در اختیار داشتیم که در طول مسیر مسابقه راحت‌تر باشد و تا حدودی این سهولت را ضمانت کند.

آلیسون اضافه کرد:

امسال تا جائیکه امکان داشت ما تغییرات را اعمال کردیم و امیدواریم سال آینده بتوانیم چیزی با خلق و خوی ملایم‌تر و بهتری تولید نمائیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی