آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

توتو ولف: مرسدس خیلی خوش شانس بود

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ب.ظ


توتو ولف رئیس تیم فرمول یک مرسدس اعتراف کرد که در ابتدای گرندپری سنگاپور بخت با ما یار بود که به پیروزی ارزشمند لوئیس همیلتون منجر شد.

مرسدس همان طور که انتظار میرفت تلاشش را در پیست خشک مارینا بی انجام داد که لوئیس همیلتون به جای پنجم و والتری بوتاس به جایگاه ششم در تعیین خط دست یافتند. در ادامه حرکت مشکوک مکس ورستپن منجر به برخورد با سباستین فتل و کیمی رایکونن پس از استارت شد. همیلتون که پس از گذشتن از دنیل ریکاردو به رتبه اول رسید این برتری خود را تا دور آخر حفظ کرد و بوتاس که با کسب مقام سوم کمک بزرگی به مرسدس کرد تا اختلاف 102 امتیازی با فراری داشته باشد.

توتو ولف گفت:

ما به خودمان آمدیم کمی بیشتر در مورد محدود کردن خسارات بحث کردیم، و سنگاپور را با موفقیت دو چندان هم در امتیاز تیمی و هم شانس بیشتر رانندگان‌مان برای قهرمانی ترک کردیم. این مسابقه دوباره یاد آور این شد که چقدر ورزش های موتوری غیر قابل پیش بینی هستند. و به شما هم یادآوری میکند که فقط یکشنبه روز کسب امتیاز است. البته باید این را هم گفت مرسدس خیلی خوش شانس بود که از برخورد اول مسابقه جان به در برد و بدون آسیب دیدگی مسابقه را به پایان رساند بعد از آن فرصت داشتیم که تیم ردبول که بسیار سریع بود را کنترل کنیم.

او همچنین ادامه داد:

لوئیس عالی ترین عملکرد را نشان داد با هر دو نوع تایر بسیار سریع بود و والتری به خوبی توانست خود را از زمین خاکی به جاده اصلی برساند و سکوی سوم را از آن خود کند. گرندپری سنگاپور یاد آوری بزرگی  کرد که مرسدس از پس هر مشکلی بر می‌آید و برای هر مشکلی در آینده راه حل دارد. این راهم نباید فراموش کرد که هر شش گرند‌پری پیش رو هم برای موقعیت پیروزی دارد هم برای فراری، ما از این پیروزی خوشحالیم و جشن می‌گیریم ولی پس از آن به مسابقات آینده فکر می‌کنیم و روی چالش های بعدی متمرکز خواهیم شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی