آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی


سباستین فتل می گوید که در فصل جاری دیده است که تیم های فرمول یک رقیب عناصر طراحی ماشین فرمول یک فراری را کپی می کنند و وی اذعان کرد که این بازتاب خوبی از توسعه تیمش می باشد.

فراری با تولید ماشین SF70H، قوی ترین ماشین خود در عصر وی 6 را تولید و طراحی کرده است و تا به حال نیز در طی این فصل قادر بوده تا تیم مرسدس را در قهرمانی سازندگان به چالش بکشد و سبب شده تا سباستین فتل در جدول رانندگان بالاتر از همه قرار گیرد.

شکل انفرادی تیم در طی فصل از بین رفته است و فراری نیز موفق شده تا در مبارزه برای قهرمانی باقی بماند و در مسابقه اخیر که در مجارستان برگزار شد، با وجود مشکلاتی، توانست قبل از تعطیلات تابستانی فرمول یک، سکو یک و دو را کسب کند.


فتل می گوید:

یک واقعیت که می توان بر زبان آورد، این می باشد که در سال های اخیر ما بهترین ماشین را در اختیار نداشتیم و در توسعه ماشین نیز چندان قدرتمند ظاهر نشدیم.

اگر شما به سال های اخیر نگاه کنید، می بینید که امسال داستان متفاوت می باشد و ما در حال پیشرفت می باشیم. ما قطعه های بسیاری را به ارمغان رساندیم و دیده ایم که بسیاری از افراد از این قطعه ها کپی برداری می کنند، با این حال، این نشانه ای خوب برای ما می باشد.

این موضوع گواهی کار سخت و خوب و دستاوردی می باشد که این پروژه به عمل رسانده است و ما همچنان در حال پیشرفت می باشیم.


فتل همچنین اضافه کرد که فراری درک کاملا درستی از ماشین دارد و از جنبه هایی از ماشین که به بهبود نیاز دارند آگاه است. او ادامه می دهد:

ما در هر پیستی که قرار داشتیم، رقابتی ظاهر شدیم. با این حال، مرسدس اینجا می باشد و هنوز رقابت های بیشتری پیش رو است و ما کمی عقب افتاده ایم.

کاملا طبیعی است که از پیستی به پیست دیگر تفاوت وجود داشته باشد. مسلما برخی از پیست ها بیشتر مورد پسند راننده ها قرار می گیرند و این موضوع در مورد ماشین ها نیز صدق می کند.

وجود بالا و پایین ها کاملا طبیعی است ولی این هدف ما نمی باشد و ما می خواهیم که در هر پیست بهترین باشیم. این اتفاق هنوز رخ نداده ولی ما در حال کار بر روی آن می باشیم.

ما درک کاملا درستی از نیازهای ماشین داریم. حال ما زمان کافی داریم تا با آرامش بیشتر به برخی موارد بهتر توجه کنیم و سعی کنیم آنها را بهبود ببخشیم.


با تنها 9 مسابقه باقی مانده، کسب سکوی 1 و 2 در گرندپری مجارستان به فراری کمک کرد تا در جدول سازندگان اختلاف خود با مرسدس را به 39 امتیاز کاهش دهد.

فتل نیز فاصله خود با همیلتون در جدول رانندگان را به 14 امتیاز افزایش داد و مطمئن می باشد که او و تیم منابع و توانایی لازم برای رقابت تا پایان فصل را در اختیار دارند. او اذعان می کند:

تیم امسال در شکل بهتری قرار دارد. این به ما بستگی دارد که جریان پیشرفت را حفظ کنیم. من کاملا مطئمن هستم که در این راه ما افراد مناسبی را در اختیار داریم.

ما نحوه ساخت یک ماشین قوی را می دانیم و امسال نیز موتور را به طور گسترده ای بهبود بخشیده ایم پس همه چیز در حال حرکت در مسیر درستی می باشد. من مطمئن هستم که ما برای امتیازات بزرگ مبارزه خواهیم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی