آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

ورشتپن : نیم فصل بدی نداشتیم

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۶ ب.ظ

مکس ورشتپن ، کریستین هورنر و هلموت مارکو - گرندپری بریتانیا 2017

رکورد دار پنج مسابقه نا تمام در 11 مسابقه نیم فصل اول یعنی مکس ورشتپن ، راننده ی تیم ردبول، اعلام کرد در کل از عملکرد تیمش در نیم فصل اول راضی است.

ورشتپن در رده ششم راننده ها با 67 امتیاز قرار دارد، این در حالی است که دنیل ریکاردو هم تیمی او در رده چهارم با 117 امتیاز ایستاده است.


راننده 19 ساله ردبول مشکلات زیادی را در نیم فصل تجربه کرده است و این مشکلات هزینه زیادی براى وی داشته و از وی یک یا دو سکو را گرفته است. تنها سکوی او در جایزه بزرگ چین بود ولی هم تیمی وی صاحب پنج سکو و بردی شیرین در آذربایجان شد.

ورشتپن از نیم فصل اول خود چنین می گوید:

تا به این جا فصل جالبی را پشت سر گذاشتیم. کنار رفتن از مسابقه اصلا خوب نیست ولی در کل از عملکرد خود راضی هستم. ما کمی انتظار بیشتری داشتیم ولی اتفاقات شما را در آن جا که می خواهید قرار نمی دهد.

با این وجود ورشتپن مطمئن است ردبول می تواند در نیم فصل دوم رقابتی تر باشد:

ما همیشه در تلاشیم تا پیشرفت کنیم . امیدوارم به روز رسانی ها ما را رو به جلو سوق دهند. هدف ما نزدیک شدن به تیم های جلویی، آماده شدن برای فصل بعد و به چالش کشیدن فراری و مرسدس است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی