آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

این مسابقه که با جایزه بزرگ سنگاپور هم زمان است باعث شد تا تیم مکلارن آلونسو را از شرکت در این مسابقه منع کند. زاک براون مدیر اجرایی مکلارن در پاسخ به شایعات موجود پیرامون شرکت آلونسو در ایندی کار گفت

این واقعا دیوانگی است .این موضوع باید از طرف ما در خواست شود که نشده است واین موضوع با جایزه بزرگ سنگاپور تلاقی دارد پس این خبر کاملا جعلی است.

با این حال این کار دلیلی بر بازنگشتن آلونسو به ایندی کار نخواهد شد. آلونسو اولین حضور خود در ایندی کار در پیست ایندیاناپولیس شرکت کرد و تیم مکلارن مجبور به جایگزیی جنسن باتن به جای او شد. با توجه به عملکرد فوق العاده آلونسو در ایندیاناپولیس و علاقه وی به شرکت مجدد در این مسابقات بسیار ببشتر شده است و خود او مسابقه ایندیاناپولیس را بهترین لحظه رقابت سال 2017 خود با توجه به مشکلات تیم مکلارن در فرمول یک می داند.

حضور آلونسو در ایندی کار حاصل همکاری دو تیم اندرتی و مکلارن بود که هر دو از موتور هوندا استفاده می کنند. با توجه به شرایط موجود هر دو تیم آندرتی و مکلارن در حال مزاکره برای تغییر موتور خود در فصل آینده هستند . آندرتی قصد دارد از موتور شورولت استفاده کند و مکلارن نیز به دنبال گزینه های موجود در فرمول یک است که تا کنون موفقیت کمی در این زمینه حاصل شده است.

براون در این باره گفت:

این موضوع 50-50 است که تغییری بوجود بیاید یا نه . این بستگی به روابط بین ما و هوندا در پایان فصل دارد . اما آنچه مسلم است یک خودرو از موتور هوندا در فصل بعد استفاده خواهد کرد .

آلونسو که تمایل چندانی به باقی ماندن در مکلارن در پایان فصل ندارد همه گزینه های موجود را برای فصل بعد که از جمله آن شرکت در مسابقات ایندی کار است را بررسی خواهد کرد. در صورتی که حضور راننده ی مکلارن در مسابقات ایندی کار منتفی شود راننده بریتانیایی جک هاروی در سونوما شرکت خواهد کرد . هاروی در مسابقه ایندیاناپولیس نیز شرکت داشته و پس از 65 دور به دلیل برخورد با کانر دالی از مسابقه کنار رفت. آلونسو توانست خود را رده اول در مسابقه مسابقه برساند اما در نهایت بدلیل مشکل موتور 21 دور به پایان از مسابقه کناره گیری کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی