آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

پیشرفت فوق العاده استبان اکون در سال 2017

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۹ ب.ظ

راننده با استعداد فرانسوی از طریق تیم مرسدس تعلیم داده شد و اولین گرندپری فرمول یک خود را در پیست اسپا در سال گذشته با تیم مانور تجربه کرد. اما حالا این راننده 20 ساله در فورس ایندیا به خوبی می درخشد و در 11 مسابقه ابتدایی امسال، موفق به کسب امتیاز در 10 مسابقه شده.

این پیشرفت در خور توجه احتمال این موضوع را که او می تواند یکی از ستارگان آینده مسابقات باشد افزایش داده است. اکون درباره پیشرفت های اخیر خود می گوید:

اگر شما از گرندپری استرالیا به بعد را نگاه کنید، پیشرفت خوبی تا به اینجا می بینید. در پنج مسابقه ابتدایی من به تدریج در حال پیشرفت بودم، پس از آن باید به نکات دیگری پی ببرید تا عملکردتان را بهبود ببخشید و من در حال پی بردن به آنها هستم.

این موضوع زمان بیشتری می طلبد. اما من همیشه در حال یادگیری هستم و تا گرفتن اولین پودیوم خود متوقف نخواهم شد.

او که در آخر ماه به صحنه مسابقات فرمول یک باز خواهد گشت، درباره اتفاقات فصل جاری معتقد است:

من خوشحالم که فصل فعلاً متوقف شده. هدف ما تا به اینجای کار گرفتن امتیاز در تمام مسابقات بوده و این همان کاری است که من تا به حال انجام داده ام، (جز) موناکو که کمی در آن بدشانس بودیم.

هر بار که سوار ماشین می شوم و با هر مسابقه، احساس راحت تری پیدا می کنم و حالا هم به پیستهایی رسیدیم که (از فصل قبل) آنها را می شناسم و این خوب است. من چشم به آینده فصل دارم و در عین حال، از نتیجه ای که تا به حال کسب کرده ام راضیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی