آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

خودروساز آلمانی به تازگی اعلام کرده است که از سری مسابقات استقامتی LMP1 خارج شده و وارد رقابت های فرمول E خواهد شد ، اما ظاهرا پورشه تیم خود را در مسابقات استقامتی حفظ خواهد کرد به این امید که بتواند از آنها استفاده مفیدی در مسابقات فرمول یک کند.

مایکل اشتاینر مدیر بخش تحقیق و توسعه پورشه اعلام کرده است که :

ما به تمام این افراد(تیم LMP1 ) در آینده نیاز داریم.تیم قدرتمندی که ما در LMP1 ایجاد کردیم تیمی بسیار با انگیزه و دارای اعتبار و تجربه علمی فوق العاده ای می باشد.پس ایده خوبی است که بتوانیم طرحی برای آینده این مهندسان ، مکانیک ها و حتی راننده ها داشته باشیم.

در جلسه ای که به تازگی در مورد آینده پیشرانه های خودرو های فرمول یک با حضور راس براون انجام شد از پورشه هم نماینده ای در این جلسه جایگاهی را برای خود داشت.اشتاینر افزود:

ما هم به مانند هر سازنده دیگری به این جلسه دعوت شدیم و در مورد پیشرانه های خودروهای فرمول یک به بحث پرداختیم. فعلا که وایسخ (Weissach) برنامه ای برای ساختن پیشرانه ندارد ولی در حال حاضر در حال کار بر روی یک نسخه پیشرانه کانسپت با بازده فوق العاده بالا می باشد بدون در نظر گرفتن این مورد که با این پیشرانه قرار است چه کنیم!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی