آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

لاو : فورس ایندیا را شکست خواهیم داد

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ب.ظ


مدیر فنی ویلیامز، پدی لاو، اعلام کرد ویلیامز توانایی رقابت با تیم هندی را دارد و هدف آن ها قرار گرفتن در رده چهارم جدول سازنده ها در پایان فصل است.

ویلیامز نسبت به رقیب خود 60 امتیاز کمتر در نیم فصل به دست آورده و دلیل آن عملکرد نه چندان خوب این تیم در 11 مسابقه اخیر است. اما لاو احساس می کند نیمه دوم بسیار بهتر از نیمه اول فصل بوده و در پایان از پس رقیب اصلی خود بر خواهند آمد.

پدی لاو گفت:

ما هرگز تسلیم آن ها نخواهیم شد. فکر می کنم پیست هایی که در نیمه دوم فصل وجود دارند برای ما بهتر باشند و ما می توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

نیم فصل اول نشان داد ما می توانیم بهتر شویم، بسیار بهتر از قبل. ما با تلاش مضاعف به مسابقات باز خواهیم گشت و امید زیادی به آن داریم.

فلیپه ماسا - گرندپری اتریش 2017

فلیپه ماسا – گرندپری اتریش 2017

در تست های مجارستان، تیم ویلیامز تغییراتی در بخش های مختلف خودرو از جمله آیرودینامیک اعمال کرد. خودروی ویلیامز در مسابقات قبلی نشان داد در پیست های کوچک و با دانفورس زیاد شدیدا مشکل دارد و تیم در حال برطرف کردن این ضعف است.

پدی ادامه داد:

من نمی خواهم در پیست هایی مانند سنگاپور، مجارستان و موناکو یک بازنده باشیم. ما تغییرات زیادی در بخش آیرودینامیک دادیم و امیدوارم نتیجه آن را در سنگاپور ببینیم.

ما در بخش های مختلف در حال توسعه و ارتقا دادن هستیم. بعضی از این تغییرات مناسب این فصل هستند و بعضی دیگر از آن ها را برای فصل بعد آماده می کنیم.

ما همیشه به تحقیقات خود در بخش های مختلف خودرو ادامه خواهیم داد و زمانی که از تیم های میانه جدول جدا شویم روزی خواهد بود که ما کمی وقت برای استراحت خواهیم داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی