من نمی‌خواهم در سایه لوئیس باشم.

از او پرسیده شد که آیا او واقعاً معتقد است که می‌تواند عنوان جهانی را در این فصل بدست آورد، وی پاسخ داد که در ذهنش شک ندارد که به آن دست خواهد یافت. او گفت:

بله، من می‌توانم قهرمان جهان شوم.

هنوز 9 مسابقه دیگر باقی است و من معتقدم که لوئیس و سباستین را شکست می‌دهم. من این کار را دو بار در این فصل انجام داده‌ام.

من رفته رفته بهتر می‌شوم، هیچ محدودیتی برای من وجود ندارد. من هیچ وقت نگفتم که یکی از رقبای من بهتر از من است. من به خودم ایمان دارم.

سرنوشت بوتاس برای فصل آینده هنوز در پرده‌ای از ابهام قرار دارد اما همه نشانه‌ها حاکی از آن است که قرارداد او در لباس تیم آلمانی تمدید خواهد شد.

او لبخند زنان گفت:

در این موقع از سال من نمی‌دانم که ادامه برای من چگونه خواهد بود به همین دلیل زیاد تمرین می‌کنم.

همه چیز خوب است بخاطر همین من در تیم احساس راحتی می‌کنم و تنها بازخورد مثبت دریافت