آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

Renault R.S.17

بعد از موضوع سرعت های بالا در سیلوراستون ، تیم ها مجبور به استفاده از ماشین هایشان در شرایطی سخت تر و تنگ نایی  بیشتر در این آخر هفته هانگارورینگ بوداپست شدند.

درخلالی که تست در پیست مجارستان همچنان ادامه دارد، نگاهی به بعضی از تغیرات در تیم ها می اندازیم.


رنو  RS.17 آپدیت بارج بورد

در مجارستان رنو قسمت جدیدی را در بخش پایینی بارج بورد خود (فلش قرمز) بکار برد، که در سیلور استون معرفی شده بود، بسیار شبیه چیزی که در طراحی فراری وجود داشت . در بوداپست این آپدیت برای هر دو راننده ، نیکوهالکنبرگ و  جولین پالمر استفاده شد. بیشتر تیغه های خمیده تغییری نکرده بودند ، اما جزئ دوم بارج بورد در قسمت بالایی تغییر و بهبود داشت.

Renault R.S.17

Renault R.S.17

ردبول RB13 تیغه های خمیده زیر شاسی

دوباره ردبول از تیغه های خمیده ارتقا یافته زیر شاسی که در سیلوراستون دیده شده بود استفاده کرد، با یک کشیدگی افقی در بخش پایینی و یک ظاهر متفاوت در سکشن عمودی.

Red Bull RB13

Red Bull RB13

فراری SF70H آپدیت بسته آیرودینامیکی

فراری آپدیت قابل توجهی در بسته آیرودینامیکی برای مجارستان ارائه کرد ، برای اتصال محکم یک روکش سفت کننده که در اطراف برش های کف ماشینشان اضافه کرده بودند، راه حل بارج بورد حالا دیگر قدرت بیشتری داشت ، یعنی ترکیب 3 لبه ی کوچکی مشابه مرسدس و بهبود بخشیدن آن در زیر لبه ی سکشن کناری.

این راه حل امکان ایجاد داون فورس بیشتر را در جلوی ماشین بالا می برد، و به تیم کنترل بیشتری در جلوی ماشین می دهد بدون اینکه مجبور به دسته بندی کردن یا تنظیم مجدد اضافی برای سیستم تعلیق باشند، که احتمالا این مشکل در سیلوراستون به تقلا کردن و کشمکش برای حفظ لاستیک ها نقش داشت.

Ferrari SF70H

Ferrari SF70H

ردبول RB13 تغییرات ساید پاد

ردبول اصلاحات زیادی در مجارستان داشت ، مخصوصا در جلوی ساید پادها، ورودی (فلش های بالایی) ظاهر کاملا متفاوتی پیدا کرده، و بالاتر از ورژن قبلی تعبیه شده، با دیواره های عمودی مشابه به چیزی که فراری برای بهبود بخشیدن جریان هوا در زیر ساید پادهای خود و جهت خنک کردن رادیاتور بکار برد.

در اینجا همچنین یک قسمت 3 لبه ی جدید (فلش های پایین) کمی شبیه نمونه آن در مرسدس ، در بخش پایینی ساید پاد ها نزدیک پاشنه تهتانی قرار داشت.

Red Bull RB13

Red Bull RB13

مکلارن MCL32- مانکی سیت جدید

مکلارن یک مانکی سیت جدید را در بوداپست معرفی کرد ،( تصویر اصلی) که در بیشترین فاصله از اکسل عقب واقع شده است که به خوبی موقعیتش اصلاح شده بود. دیگر تغییرات اساسی در واقع هموار و مسطح کردن بود، به طوری که بتواند در صورت نیاز داون فورس عقب ماشین رابالا ببرد.

McLaren MCL32

McLaren MCL32


منبع:وبسایت وزین موتوراسپرت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی