آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی
DTM-نوربرگرینگ-لوکاس-آئوئر

این رقابت، نخستین مسابقه‌ای در پیست بارانی نوربرگرینگ و سری رقابت‌های DTM بود که مرسدس توانست مقام‌های 1-2-3-4 را کسب کند. ماشین صورتی‌رنگ آئوئر در دور پایانی توانست از پل دی‌رستا سبقت بگیرد و با طی زمان 54 دقیقه و 12.443 ثانیه توانست پیروز مسابقه نخست باشد. رابرت ویکنز و مارو انگل چهار نفر برتر تیم مرسدس را تشکیل می‌دهند. رنه راست، جیمی گرین، ادواردو مورتارا، آگوستو فارفوس، مارکو ویتمن و گری پافت به ترتیب در رده‌های پنجم تا دهم جای گرفتند. ضعف بی‌ام‌و در مسابقه اول به‌خوبی مشهود بود و خودروی M4 در مقابل RS5 و خصوصاً C63 حرفی برای گفتن نداشت.

در مسابقه دوم گویا مارکو ویتمن و برنو اسپنگلر دوباره خود را یافتند و درنتیجه بی‌ام‌و توانست از 6 پودیومی که می‌توانست کسب کند، حداقل یکی را به دست آورد. بااین‌حال ویکنز و دی‌رستا مقام‌های اول و دوم مرسدس را همچنان در مسابقه دوم حفظ کردند. مارو انگل، ماتیاس اکستروم، جیمی گرین، تیمو گلوک، آگوستو فارفوس و تام بلامکویست پنجم تا دهم شدند. همچنین آئوئر که در مسابقه نخست پیروز شده بود در مسابقه بعدی به رده سیزدهم قناعت کرد.

DTM-نوربرگرینگ-رابرت-ویکنز

رابرت ویکنز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی