آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

کابوس تکراری گرید پنالتی برای فصل 2018

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۹ ب.ظ

تعداد موتورهای احتراق داخلی، توربو شارژر و (MGU-H) در فصلی که 21 رقابت در آن برگزار می‌شود از چهار به سه کاهش خواهد یافت و تعداد (MGU-K)، باتری و کنترل الکترونیک (CE) از چهار به تنها دو عدد خواهد رسید!

نیازی به گفتن نیست اما اگر همین سیستم فعلی برای فصل آینده هم باقی بماند، رانندگان با مشکلات فراوانی مواجه خواهند شد و مسابقه‌ای مثل ایتالیا که رانندگان در آن 150 گرید پنالتی دریافت کردند، مرتبا تکرار خواهد شد.

تا اینجای فصل هشت راننده -که همگی از موتورهای رنو و یا هوندا استفاده می‌کنند- در استفاده از قطعات مختلف موتور، از این خط قرمز گذشته‌اند و در یک یا چند مسابقه، جریمه دریافت کرده‌اند.

در همین حال فیا و گروه برنامه‌ریزی فرمول یک تحت فشار هواداران و مدیران تیم‌ها هستند تا معضل گرید پنالتی را – که در ابتدا راه حلی برای کاهش قیمت موتورهای هیبرید بود- به نحوی از مسابقات حذف کند، اما تاکنون نه فیا و نه فرمول یک به راه حل جایگزینی نرسیده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی