آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

پنالتی برای ریکاردو، هارتلی و گسلی

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ب.ظ

دنیل ریکاردو از ردبول و برندون هارتلی و پیر گسلی از توروروسو بدلیل تعویض بخشی از قسمت موتوری، برای مسابقه یکشنبه جریمه شدند.

هر سه نفر آنها برای روز جمعه صبح در اولین تمرین به یک MGU-H جدید نیاز پیدا کردند، در هر سه مورد این هشتمین تغییری بود که در ماشینها در طول فصل 2017 انجام پذیرفته بود.

مطابق قانون راننده‌ها تنها مجاز به انجام 4 تغییر از 6 المان از اجزای تشکیل دهنده واحد موتور هستند، به هر حال این رانندگان مسابقه را با کسب جریمه در روز یکشنبه آغاز خواهند کرد.

این تغییر هشتم، مشمول دریافت 10 رده پنالتی در خط شروع خواهد شد که ریکاردو، هارتلی و گسلی برای روز یکشنبه با آن روبرو هستند.

علاوه بر این، ریکاردو یک مخزن جدید انرژی و کنترل برقی جدید نیز دریافت کرده است. البته هردوی این تغییرات چهارمین تغییر در قسمت مربوطه هستند که چون از حد مجاز تجاوز نکرده است لذا مشمول دریافت جریمه نیز نخواهد شد.

اما با فشاری که هارتلی در میانه تمرین اول به موتور آورد و منجر به بروز مسئله در موتورش شد و همچنین تحقیقاتی که تیم بر روی STR12 انجام داد و باعث شد گسلی تمرین اول را از دست بدهد، احتمال اینکه جریمه بیشتری به رانندگان توروروسو تعلق بگیرد، وجود دارد.

در زیر تعداد تغییراتی که المانهای موتوری در طول این فصل تا اینجا به اضافه این مسابقه برای تیمها انجام شده است را می‌بینید.

تغییرات المانهای موتوری تیمها در فصل 2017

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی