آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

والتری بوتاس همچنان معتقد است که می تواند هم تیمی خوبی برای لوئیس همیلتون باشد، البته والتری نیز معتقد است که توانایی های لوئیس در رانندگی به مراتب بیشتر است.

اگرچه بوتاس در نیمه ابتدایی فصل جاری مسابقات فرمول یک عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در گرندپری های روسیه و اتریش به پیروزی برسد، پس از تعطیلات تابستانی نتوانسته است عملکرد خوب خود را ادامه دهد و همیلتون فاصله اش را با رقبایش در جدول رده بندی بیشتر کرده است. در حال حاضر بوتاس 72 امتیاز کمتر از همیلتون کسب کرده و فقط 4 مسابقه دیگر باقی مانده است، این فاصله تقریبا رسیدن بوتاس به همیلتون در جدول امتیازی را غیر ممکن می کند. با این وجود بوتاس هنوز معتقد است اعتماد به نفس کافی برای ادامه رقابت با هم تیمی خودش را دارد.

البته که به خودم و عملکردم ایمان دارم، سعی می کنم از همه شکست هایم، از مسابقاتی که پس از آن با همیلتون مقایسه شدم درس بگیرم. با سخت تلاش کردن و با مبارزه کردن برای بیشترین امتیاز ممکن تلاش می کنم شرایط خودم و تیم را بهبود ببخشم و مطمئن هستم این هدف برایم غیر ممکن نیست. به توانایی های خودم ایمان دارم و هیچ کس از آینده خبر ندارد، پس با تمام تلاش به کارم ادامه می دهم.

به گفته بوتاس، یکی از توانایی هایی که همیلتون دارد، گرفتن بیشترین توان و عملکرد از ماشینش است وقتی که ماشین در بهترین وضعیت ممکنه اش نیست.

من متوجه تفاوت هایی در نحوه رانندگی خودم و لوئیس شده ام. در برخی موارد ماشین عملکرد مناسبی ندارد و لوئیس بهتر از من می تواند در چنین شرایطی با ماشین کنار بیاید. در موقعیت های مختلف و شرایط متفاوت پیست ها، همیلتون راحت تر از من می تواند ماشین را کنترل کند. او راننده ای است که براحتی می تواند خودش را با شرایط حاکم وفق دهد، در ضمن تجربه وی بخاطر حضور طولانی ترش در تیم به او کمک می کند فشار روانی کمتری را تحمل کند. او شرایط سخت در رانندگی را تجربه کرده و ستاپ های همراه با نقص ماشین را دیده است. من همواره  اعتقاد داشته ام که لوئیس راننده بزرگی است و این اعتقادم امسال نیز اثبات شد.

هرچند شرایط برای بوتاس پس از تعطیلات تابستانی به خوبی پیش نرفته است، راننده فنلاندی تیم مرسدس گفته است پس از گرندپری ژاپن فشار روانی کمتری را تحمل می کند، رقابتی که با پنج رتبه پنالتی بخاطر تعویض جعبه دنده،در آن در پایان به رتبه چهارم دست یافت.

مطمئنا از مشکلاتی در مسابقات پیشین برایم رخ داده است درس گرفته ام و تلاش کرده ام در آن موارد خودم را تقویت کنم، نتیجه تلاش هایم را در پیست سوزاکا دیدید. اگر در آن مسابقه دچار جریمه نمیشدم مطمئنا رتبه پایانی من بهتر میبود. همواره درس هایی برای یادگیری هست. بعد از یک مسابقه خوب هیچ چیز بهتر از یک آخر هفته بدون دردسر نیست، مخصوصا وقتی چند مسابقه پیشین اش را خراب کرده باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی