آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

هوندا در استراتژی خود برای آپدیت های موتور فصل 2017 تغییر ایجاد کرده و تصمیم گرفته به جای انجام چند آپگرید جزئی، یک آپگرید تأثیرگذار انجام دهد.

همکاری مکلارن و هوندا پس از سه سال در پایان این فصل به سرانجام می رسد. در فصل 2018 مکلارن با پاوریونیت رنو به میدان خواهد رفت و هوندا به تأمین موتور تورو روسو خواهد پرداخت.

همکاری کمپانی ژاپنی و تیم انگلیسی در این مدت فاجعه بار بود و با وجود پیشرفت های هوندا، ضعف موتورشان در اسپا و مونزا به اوج رسید تا همکاری این دو به سرانجام برسد. با این وجود، همچنان شش مسابقه به پایان قرارداد مکلارن و هوندا باقی مانده و هوندا قصد دارد با انجام یک آپگرید بزرگ دیگر پرونده سال 2017 را ببندد. یوسوکه هاسه گاوا، مدیر بخش فرمول یک هوندا در این باره می گوید:

ما می خواهیم (تعداد) آپگرید های خود را به کمترین میزان ممکن برسانیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. نیازی برای مردد بودن نیست، چون نتیجه سال آینده ادامه پیشرفت های امسال است.

ما دیگر با استافل وندورن و فرناندو آلونسو کار نخواهیم کرد، اما به نتایج امسال مکلارن توجه خواهیم کرد. ما می خواهیم آنها امتیازات بیشتری بگیرند و از کمک به آنها خوشحال می شویم.

شش مسابقه برای ما باقی مانده و ما یک موتور دیگر معرفی خواهیم کرد، این اتفاق می تواند در مالزی، سوزوکا یا آمریکا بیفتد.

احتمالاً ما در سوزوکا پنالتی خواهیم گرفت و آمریکا با توجه به نتایج پارسال می تواند پیستی خوب برای ما باشد. مالزی هم می تواند شانسی برای ما باشد، البته که هنوز برای تصمیم گیری زود است.

هاسه گاوا همچنین درباره مشکلات وندورن در مونزا توضیح می دهد:

وقتی ما به کارخانه برگشتیم، فهمیدیم که آخرین مجموعه شفت ها مشکل دارد، پس ما در مسابقه بعد به مجموعه شفت های قبلی برگشتیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی