آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

همیلتون: مرسدس درک درستی از لاستیک ها دارد

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ب.ظ


لوییس همیلتون بر این باور است که تیم مرسدس مشکلاتی که با لاستیک ها پیرلی در ابتدای فصل داشته را پشت سر گذاشته و در حال حاضر درک درستی از آنها دارد.

در گرندپری استرالیا لوییس همیلتون تصدیق کرد که پس از اینکه او در تعقیب سباستین فتل بود، مرسدس این گرندپری را در رقابت استفاده از لاستیک ها به تیم فراری باخت و ماشین در گرندپری های بعدی نیز مشکلات بیشتری داشت.

والتری بوتاس در گرندپری بحرین از جایگاه نخست استارت زد و با دوام لاستیک های عقب خود دست و پنجه نرم می کرد در حالی که، لوییس همیلتون در گرندپری های روسیه و موناکو در لاستیک های اولترا سافت کمبود سرعت داشت که سبب بدست آمدن نتیجه ای پایین تر از میانگین برای این راننده شد.

با این حال، از آن به بعد، مرسدس از پنج مسابقه، برنده سه تا بوده است و همیلتون نیز با وجود مشکلاتی، در گرندپری آذربایجان موفق به نمایش دادن سرعت خود شد.


لوییس همیلتون در مورد استفاده لاستیک ها توسط مرسدس اذعان کرد:

فکر کنم ما راه طولانی ای را طی کرده ایم و الان در راس آن قرار داریم، ولی هنوز تله و دام هایی وجود دارد که ما از آنها آگاه هستیم.

در چند مسابقه اخیر ما شاهد تاول هایی بر روی لاستیک ها بودیم، زیرا ماشین ها سریع تر می شوند و ما به لاستیک ها بیشتر فشار می آوریم که سبب به وجود آمدن آن تاول ها می شود.

این یک بررسی مدام است، موضوعی که ما همیشه در حال بررسی هستیم، این موضوع برای من به عنوان راننده نیز صدق می کند.

من در کنار مهندسین لاستیک ها می نشینم و نظرات آن ها را می شنوم، و تلاش می کنم تا متوجه بشوم که چگونه از لاستیک ها بیشتر استفاده کنم و تا چه حد می توانم به آنها فشار بیاورم.

احساس می کنم که در مسابقات پیش رو نیز این موضوعی مورد بحث و در جریان باشد. ما همچنان سعی در یادگیری بیشتر در مورد لاستیک ها داریم.

در حال حاضر ما درک درستی نسبت به آنها داریم ولی حدس می زنم که ممکن است برخی از مسائل سوپرایز کننده اتفاق بیافتد.


همیلتون همچنین بیان کرد که تیم مرسدس در گرندپری ها در حال حرکت بر روی مسیر ثابت و منظمی می باشد. او ادامه داد:

من بر این باورم که من از بیشترین توان ماشین استفاده می کنم. زحمت های عالی تیم من را قادر کرده تا از توان ماشین استفاده بیشتری بکنم.

در برخی از گرندپری ها ما مسیر اشتباهی را پی می گرفتیم و تلاش بسیار سختی می کردیم تا ماشین را به جایگاه درستش بیاوریم.

حال ما از مسیر مناسب مسابقه ها را آغاز می کنیم و این به خوبی به ما کمک می کند تا آخر هفته بسیار خوبی داشته باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی