آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

نگاهی به خودروی فصل آینده مسابقات فرمولا 2

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ق.ظ

نسل جدید خودروهای مسابقات فرمولا 2 که پشتیبانی از مسابقات فرمول 1 را برعهده دارند رونمایی شد.

خودرویی که F2 2018 نامیده می شود در پیست مونزا معرفی شد و در نگاه اول وجود سیستم ایمنی
Halo روی این خودرو هست.

این خودرو جدید بسیار شبیه نسل جدید خودروهای F1
طراحی شده .ظاهر بدنه خودرو پهن تر و تهاجمی - با شاسی که دوباره تولید شده توسط Dallara - به معنای این هست که ماشین 159 میلی متر طویل تر از سلف خود و همچنین 32 کیلوگرم سنگین تر (از جمله راننده) است. عرض آن 1900 میلی متر هست که نسبت به خودرو نسل قبلی تغییر نکرده است.



F2 2018 از یک موتور توربوشارژر 3.4 لیتری که توسط Mecachrome ساخته شده است، استفاده خواهد کرد که 620HP را در 8,750 دور در دقیقه تولید می کند،

DRS خودرو، ماشین ایمنی مجازی و سیستم های الکترونیکی همه در کنار ECU به روز شده است، که امکان توسعه آن برای فصل های آینده برای کنترل هزینه ها وجود دارد.

Magneti Marelli این ECU را عرضه می کند و واحد مدیریت قدرت خودرو را عرضه می کند.



F2 2018 همچنان تعداد زیادی از قطعات مکانیکی را از خودروی نسل قبل  GP2 / 11 حفظ خواهد کرد، از جمله اکثر قطعات گیربکس، سیستم ترمز و برخی از اجزای تعلیق.

این خودرو همچنان به استفاده از لاستیکهای عرضه شده توسط Pirelli ادامه خواهد داد، اما اندازه چرخ آن براساس ابعاد چرخ خودروهای 2016 F1 است.



تست های
F2 2018  در ماه جولای در Magny-Cours شروع و تا پایان سال 2017 ادامه خواهد داشت.اولین اتومبیل ها در اواسط ماه ژانویه 2018  عرضه خواهند شد. دو جلسه آزمون برای ماه دسامبر برنامه ریزی شده است که بر قابلیت های عملکرد خودرو تمرکز خواهد کرد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی