آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

لکرک که پیشتاز رقابت های فرمول دو با 50 امتیاز در هفت مسابقه می باشد و توانست تست های خوبی را برای تیم فرمول یک فراری در سری تست های بعد از گرندپری مجارستان به ثمر برساند توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. او در سال 2016 به آکادمی رانندگان فراری پیوسته و ماه قبل که توانسته بود از نزدیک کیمی رایکونن و سباستین فتل را زیر نظر بگیرد بیان کرده است که این دو راننده کمک های بزرگی به او کرده اند.

رایکونن در مورد پرسش های خبرنگاران نسبت به او اینگونه پاسخ داد:

اینکه او از کمک کل تیم به خودش خوشحال است نشانه خوبیست و همیشه این امر که خودروی جدیدی را نسبت به خودروی که همیشه با آن می راندید را برانید برایتان قدری سخت است.اما خب او زمان این تطابق پذیری را داشت و پیشرفت خوبی از خود نشان داد و مطمئنا در آینده نتایج خوبی را به ثمر می رساند.

هم اکنون برای لکرک تلاش هایی برای حضور در تیم سائوبر در حال انجام گرفتن است. سرجیو مارکیونه بسیار مصمم است تا برای ورود او و همینطور آنتونیو جیوواناتزی به فرمول یک راهی را پیدا کند.حالکه فراری قصد دارد تیم سائوبر را تبدیل به تیمی برای پرورش راننده های جوان خود کند شانس این دو راننده هر دو برای ورود به فرمول یک در حال افزایش هست.

 

لکرک نیز در مصاحبه های خود بیان نموده است:

معلوم است که من از هر فرصتی استفاده می کنم تا بتوانم دیگران را تحت تاثیر قرار دهم و تمام توانم را در این راه می گذارم و اگر من تا آخر سال فرصتی را به دست بیاورم حتما از آن استفاده می کنم ولی فعلا تمام تمرکزم روی مسابقات فرمول دو می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی