آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

شک و تردید در مورد قدرت موتور هوندا از اولین تست ها و قبل از برگزاری تست های پیش فصل در بارسلونا بوجود آمده بود. با این حال تیم مک‌لارن به قرارداد خود پایبند ماند و به دنبال راهکاری برای کمک به خود و شریک تجاری ژاپنی خود بود اریک بولیر مدیر مک‌لارن در مصاحبه با هفته نامه auto hebdo گفت:

در اولین آزمایشات مشخص شد ما مشکلات اساسی با موتور خواهیم داشت.

ما بسیار از شرایط به وجود آمده عصبانی بودیم ولی سعی کردیم به دنبال راهکاری برای بهبود وضعیت پیدا کنیم. با این حال تیم تصمیم گرفت همکاری خود را با هوندا ادامه دهد. اما باید بگویم ما گزینه های دیگری نیز برای موتور داشتیم.

استافل وندورن - تعیین خط گرندپری ایتالیا 2017

استافل وندورن – تعیین خط گرندپری ایتالیا 2017

بولیر جزئیاتی از گزینه های مک‌لارن برای انتخاب موتور اعلام نکرد اما گفت به دنبال کمک های خارجی برای خروج هوندا از بحران بوده است:

 راهکار‌هایی مانند اینکه مهندسین هوندا می توانستند از مرسدس کمک بگیرند و همچنین گروه خارجی از متخصصین از شرکت های خودرو‌سازی برای پیدا کردن راهکار سریع برای خروج از وضعیت وجود داشت که متاسفانه هیچ کدام به موقع بررسی نشد. در نهایت با توجه به وضعیت موجود نتیجه گرفتیم که تیم نمی تواند با هوندا همکاری خود را ادامه بدهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی