آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

زاک براون مدیر تیم مکلارن اذعان کرد که مکلارن مانع تلاش آلونسو برای شرکت در مسابقه لمانز نخواهد شد و علاقه دارد تا فرناندو آلونسو با تیم مکلارن بتواند به تاج سه گانه دست یابد و او را به هدفش برساند. بعد از اینکه آلونسو در امسال در تیم مکلارن آندرتی توانست در مسابقات ایندی 500 شرکت کند، این راننده اسپانیایی تلاش های خود را افزایش داده است تا بتواند در مسابقه لمانز شرکت کند. حتی شایعه شده است که آلونسو در ماه ژوئن، در مسابقات استقامتی کلاسیک به همراه تیم تویوتا شرکت خواهد کرد که این تلاش های آلونسو برای شرکت در مسابقات مختلف نشان دهنده حمایت مکلارن و مدیر اجرایی تیم یعنی زاک براون است.

زاک براون افزود:

در حالت ایده آل، ما علاقه داریم که آلونسو با تیم مکلارن بتواند به تاج سه گانه دست یابد. او توانسته مسابقه موناکو را برنده شود. من فکر می کنم که او در آینده بار دیگر به سراغ مسابقه ایندی 500 برود. هم چنین ما نگاهی به شرکت کردن وی در لمانز داریم. مکلارن با خودرو F1 GTR در سال 1995 برنده لمانز شده است و سال هاست نتوانسته به این عنوان برسد. با این حال، موقتا درخواست شخصی آلونسو برای شرکت در لمانز را پذیرفته ایم و به همین جهت آلونسو برای کسب آمادگی بیشتر، در ژانویه آینده در دیتونا برای اتحادیه خودرو های اسپورتینگ LMP2 مسابقه خواهد داد. در همین حال اگر او می خواهد که در مسابقات دیتونا و لمانز تجربه بیشتری کسب کند، ما نیز با آن مشکلی نداریم و به او کمک خواهیم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی