آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

مکزیک فدای آینده مک‌لارن

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۱۶ ب.ظ

فرناندو آلونسو می‌گوید مک‌لارن مجبور است شانس کسب یک نتیجه خوب در گرندپری مکزیک را فدای افزایش کارایی خود در دو مسابقه دور نهایی یعنی برزیل و ابوظبی نماید.

آلونسو و هم تیمی وی یعنی استافل وندورن، قطعات جدید موتوری را دریافت کرده‌اند و این یعنی اینکه آنها مسابقه روز یکشنبه را از انتهای خط استارت در حالیکه جریمه‌های 20 رده‌ای و 35 رده‌ای دارند، آغاز خواهند کرد.

با توجه به سرعتی که آلونسو در یک دور روز جمعه به نمایش گذاشت، او توانست رده هفتم را بدست آورد اما با این وجود قبول کرد که تصمیم در خصوص استفاده از قطعات جدید در موتور، شانس آینده را افزایش خواهد داد.

آلونسو گفت:

ما دورهای زیادی زدیم، ازمایشهای زیادی انجام دادیم و بیشتر انها بازخوردهای خوبی داشتند.

ما فقط 0.7 ثانیه از زمان اول و 0.2 ثانیه از والتری بوتاس کندتر بودیم. بنابراین عملکرد شگفت انگیزی در هر دو جلسه تمرینی رقابت کردیم که این تصمیم‌گیری را پیچیده می‌کرد.

ما می‌دانیم که به دلیل سرعت نهایی کمی که داریم سبقت دشوار خواهد بود و مسابقه سختی پیش رو داریم.

اما از طرف دیگر ما مجبور به انجام این کار هستیم. برای اینکه بتوانیم در برزیل و ابوظبی مسابقه خوبی داشته باشیم باید این مسابقه را فدا کنیم.

همچنین ما هنوز هم نمی‌دانیم در تعیین خط چه مسائلی پیش خواهد آمد.

ما می‌بایست که در خصوص مسائل کوچک دیگری هم تصمیم بگیریم. مسائلی از قبیل تعیین نوع لاستیکها و اینکه در نهایت هم ببینیم تصمیماتی که برای ما گرفته خواهد شد تا چه حد دردناک خواهد بود.

در عین حال استافل وندورن، با کسب رده پایین پانزدهم بیشتر جلسه تمرین اول را به دلیل تعویض موتور از دست داد.

وندورن گفت:

امیدوارم که ما یک روز بدون فاجعه را داشته باشیم و بتوانیم یک روز معمولی را تجربه کنیم.

روی یک مسیر جدید، همیشه مسافت پیموده شده مهمترین هدف برای رسیدن به مقصد است. بخصوص اینکه شما سعی کنید شاخص‌های ماشین را در وضعیت مطلوبی حفظ کنید نظیر ارتفاع بالا که ما با آن در اینجا سر و کار داریم.

من نسبت به اینکه با این ماشین به عملکرد مطلوبی دست پیدا کنیم حس مثبتی دارم. ما می‌توانیم با ان زمان خوبی کسب کنیم و اطلاعات لازم را قبل از تعیین خط و مسابقه بدست آوریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی