آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

مارکز: موتو جی پی محبوب‌تر از فرمول یک می‌شود

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ق.ظ

مارکز در طول مسابقه برخوردی با رقیب سابق خود، ولنتینو روسی، در پیچ شماره‌ ٢ داشت؛ روسی علاوه بر این برخورد نیز دائما هدف حملات جسورانه‌ یوهان زارکو و آندره یانونه قرار ‌گرفت.

قهرمان سال قبل، که با برد مسابقه‌ استرالیا قدم بلندی به سوی چهارمین قهرمانی‌ خود برداشت در مورد مسابقه چنین گفت:

البته که [مسابقه] حدودی دارد، اما امروز شرایط عادی بود. همه جسور بودند و برخوردهایی هم اتفاق افتاد، اما در آخر مسابقه دادن همین است و اگر بخواهیم محدودیت‌ها را بیشتر کنیم، شبیه فرمول یک خواهد شد. به این دلیل محبوبیت موتو جی پی در حال افزایش است.

نشانه‌های برخورد و مسابقه‌ امروز روی لباس و موتورم هست، اما من نیز جسورانه موتورسواری کردم، همانگونه که بقیه در رقابت با من این کار را انجام دادند. اینچنین مسابقه‌ها جذاب است. البته در کنار جذابیت، خطرناک نیز هست و من کمی محتاط‌تر از بقیه بودم چون در کورس قهرمانی هستم. یک تصادف یا امتیاز نگرفتن می‌تواند فاجعه باشد.

مارک مارکز - ولنتینو روسی

مارک مارکز – ولنتینو روسی

وی در مورد برخوردش با روسی گفت:

تصاویر تلویزیونی را ندیدم اما در پیچ ٢ از خیلی‌ها سبقت گرفتم و به خوبی برای آن آماده شده بودم. صادقانه بگویم، فکر کردم که جلوتر از ولنتینو هستم اما ناگهان حس کردم که موتورم خود به خود کمی بالا رفت و در یک لحظه گفتم: ” اوکی، به زمین می‌افتم. ” اما اهرم گاز را رها کردم و خوشبختانه هر دوی ما روی موتور‌ خود ماندیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی