آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

وقتی مسابقات در ملبورن استرالیا استارت خورد، به نظر می رسید که تیم فراری نسبت به رقیبش یعنی مرسدس، برتری دارد، قبل از این که مرسدس دوباره خودش را برساند.

ولی در نهایت این فراری بود که توانست به کمک سباستین فتل پیروزی دلچسبی را در مجارستان کسب کند و این گونه نیم فصل اول را به پایان برساند.

بینوتو معتقد است که در نیمه ی دوم سال شاهد این خواهیم بود که دو پیشتاز فرمول یک باز هم سکوهای نخست را بین یک دیگر دست به دست کنند.

بینوتو گفت:

من فکر می کنم که هر مسابقه با مسابقه ی دیگر متفاوت است. مسابقه هایی در ابتدای فصل بودند که ما پیشتاز بودیم و در بقیه مرسدس بهتر بود.

پس فکر نمی کنم که دو تیم برتری کاملی نسبت به یک دیگر پیدا کرده باشند.

نیکو روزبرگ هم اخیرا گفته بود که تیم سابقش در توسعه از فراری جلو خواهند زد و آن ها خواهند بود که در ابوظبی قهرمانی را برای خود می کنند.

بینوتو در این باره گفت:

توسعه قطعا امر خیلی مهمی است که باید مسابقه به مسابقه انجام شود. هنوز مسابقه های زیادی پیش رو داریم، هنوز در میانه ی فصل هستیم و دلیل منطقی ای نمی بینم که چرا تیمی باید از دیگری در پیشرفت کردن بهتر بوده باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی