آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

لوئیس همیلتون آماده نبرد با فتل در 2018

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۴ ب.ظ

راننده مرسدس در گرندپری مکزیک، چهارمین قهرمانی جهان خود را جشن گرفت و به رکورد آلن پراست و فتل در تعداد قهرمانی رسید.

همیلتون درباره چشم انداز خود از آینده گفت:

فکر می کنم که دیگر همه چیز واضح است و ما هر دو چهار قهرمانی داریم و رقابت ما برای بدست آوردن قهرمانی بعدیست.

ما در طول فصل رقابت داشتیم، من همیشه با او محترمانه برخورد کردم و او را یک راننده فوق العاده و قهرمان چهار دوره فرمول یک دیدم، من عاشق این واقعیت هستم که توانستم به اندازه او سخت مبارزه کنم و در صدر قرار گیرم.

لوئیس همیلتون و سباستین فتل

لوئیس همیلتون و سباستین فتل


اما قهرمان بریتانیایی کاملا آماده است تا با فتلی که از لحاظ ذهنی قوی تر از قبل است، رقابت کند:

این برای هر کسی سخت است که وقتی در صدر جدول قرار دارید، قهرمانی را از دست بدهید، من قبلا در چنین شرایطی قرار گرفتم.

فکر می کنم که امسال او نقطه ضعف هایی را به نمایش گذاشت اما من مطمئن هستم که او برای فصل آینده بر روی این نقاط کار خواهد کرد و من باید سطح خود را بالا برده تا خود را برای پاسخ آماده کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی