پس از اعلام بازنشستگی او در فصل قبل با انتقال بوتاس به مرسدس ماسا مجبور به بازگشت به فرمول یک و تیم ویلیامز شد اما در فرصت به دست آمده شانس نسشتن پشت فرمان خودرو فرمول E را پیدا کرد.

ماسا گفت:

من در مدت کوتاهی که از مسابقات فرمول یک جدا شدم توانستم خودرو جگوار را تست کنم. من با چندین تیم در فرمول E صحبت کردم و می خواستم ببینم که وضعیت در آن جا چگونه است.

من فکر می کنم این ورزش فوق العاده است و من یک آینده ایده آل براى هر راننده در جهان می بینم خصوصا بعد از فرمول یک. این کاملا متفاوت است.

من هرگز به فرمول E فکر نکرده بودم اما الان فکر می کنم بعد از فرمول یک به سمت فرمول E بروم چون می توانم تمام تجربه ام را در این ورزش نیز به کار بگیرم. این مانند بازخوانی دوران فرمول یک من است ولی تصمیم گیری را به پایان دوران حرفه ای خود در فرمول یک موکول خواهم کرد.

با این حال ماسا هنوز هم فرصت خوبی براى خود در ادامه رقابت در فرمول یک در فصل بعد می بیند:

احساس می کنم که سرعت خوبی در مسابقه دارم. درست است که قصد کناره گیری از مسابقات را داشتم اما وقتی شما کار درستی را انجام دهید شما قطعا براى ادامه تحریک خواهید شد.

من دوست دارم در فرمول یک برای فصل بعد بمانم و این یک هدف براى آینده ام است.