آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

فرناندو آلونسو سال آینده در مسابقات استقامتی 24 ساعته لمانز با ماشین تویوتا رقابت خواهد کرد،طبق خبری که بی بی سی ورزشی منتشر کرد.

و به نظر میرسد که حضور در مسابقات 24 ساعته لمانز 2018 برای آلونسو یک معامله دو طرف برد باشد.

با وجود این‌‌که هیچ قرارداد رسمی و توافقی نهایی نشده است اما بی بی سی می‌گوید آلونسو قطعا یک خودروی تویوتا LMP1 را درلمانز رانندگی خواهد کرد.

یک منبع نزدیک در تویوتا به رویترز گفت:

” لمانز موافق است”، بقیه موضوعات در حال مذاکره است اما به نظر می‌رسد او در بیشتر مسابقات حضور داشته باشد.

او تاکید کرد،

ما هنوز هیچ نظری نداریم، ما فقط شاهد شایعات هستیم پس به زودی خواهیم دید.

او به خبرنگار اینترلاگوس گفت :

من به جزئیات نگاه نکردم و به زودی خواهیم دید، من دوست دارم هر آخر هفته را رقابت کنیم.

تویوتا نیز مایل نبود در مورد گزارشات صحبت کند.یک سخنگوی تویوتا گفت:

“ما هیچ نظری برای این حدس و گمان ها نداریم.”

آلونسو تمایل خود را برای “تاج سه گانه” در موتور اسپرت مخفی نکرده است، این شامل سه مسابقه موتوری مشهور در جهان است: گرندپری موناکو(فرمول یک)، ایندیاناپولیس 500 و لمانز.

او قبلا در سال های 2006 و 2007 دو بار در موناکو موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شده است. او امسال مدت کوتاهی در ایندی 500 شرکت کرد اما با مشکلاتی که موتور هوندا به وجود آورد ایندی 500 را بدون نتیجه رها کرد.

آلونسو اخیرا قرارداد فرمول یک خود را با مک‌لارن برای سال دیگر تمدید کرد اما یک نکته کلیدی این بود که او اجازه دارد در سال 2018 در لمانز شرکت کند.

سال آینده تنها یک تداخل زمانی بین فرمول یک و مسابقات جهانی استقامت(WEC) وجود دارد، گرندپری آمریکا و مسابقات استقامت ژاپن در فوجی هر دو در 21 اوکتبر است، در غیر این صورت هیچ دلیلی ندارد که آلونسو در هر دو مسابقه شرکت نکند.

مرد 36 ساله پیش از این تایید کرد به زودی در مسابقات 24 ساعته دیتونا در ژانویه شرکت خواهد کرد.او برای یونایتد اتو‌‌ اسپرت که توسط زاک براون مدیر اجرایی تیم مک‌لارن تاسیس شده رانندگی خواهد کرد.

بسیاری،اینها را برای گرم شدن او برای لمانز در سال آینده دیده اند.

گزارش ها در اوایل این هفته نشان داد که آلونسو از دفتر مرکزی تیم لمانز تویوتا در کلن دیدن کرد تا بتواند جایگاه خود را پیدا کند. تست روانکاوی LMP1 در 19 نوامبر در بحرین برنامه ریزی شده است،اگر‌چه راننده هنوز به طور قطع مشخص نیست.

آینده‌ تویوتا در مسابقات جهانی استقامت همچنان در شک و تردید باقی مانده است، اگرچه انتطار می‌رود حداقل در مسابقات قهرمانی در سال 2018 باقی بماند.

راننده تویوتا “شیگکی تومویاما”، در نمایشگاه خودروی توکیو در ماه گذشته گفت:

ما در حال تلاش برای ماندن هستیم و  تنها با هدف برنده شدن.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی