آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

فرناندو آلونسو : آپدیت پیشرانه هوندا ضعیف است

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۲۹ ب.ظ

هوندا در روز پنجشنبه اعلام کرد که آلونسو بخش 3.5 پاور یونیت را استفاده خواهد کرد. اگرچه هیچ جریمه ای نخواهد داشت، در حالی که استافل وندورن بخش 3.6 را استفاده خواهد کرد

مک لارن- هوندا در طول مسابقات اروپا پیشرفت تدریجی داشته است اما آلونسو در این آخر هفته انتظار زیادی نخواهد داشت.


آلونسو در مورد به روز رسانی گفت:

به من چیز زیادی گفته نشده و من هم انتظار زیادی نداشتم!

این یک چیز بسیار جزئی است. واضح است که تا وقتی من موتور را تغییر ندهم این همان موتور است(مجارستان).

من پنالتی نداشته ام. پس هیچ چیز بزرگی نیست که شما بتوانید در موتور تغییر دهید تا عملکردش را اصلاح کنید اگر انتظار برداشتن یک گام بزرگ دارید.

ما خواهیم دید که این مسابقه برای ما دشوار است و  دو هفته برای ما(اسپا و مونزا) که ما به این حساسیت آگاهیم که اینها مهمترین دوره های قدرت در تقویم است.

ما باید یک آخر هفته خوب بسازیم، ممکن است شرایط تغییر پذیری وجود داشته باشد پس ما باید از هر فرصت کوچک استفاده کنیم.

فرناندو آلونسو


آلونسو اصرار داشت که که او در سپتامبر در مورد آینده اش فکر میکند و تجدید نظر وندورن در سال 2018 تاثیری بر تصمیم وی نخواهد داشت.

من به زودی در مورد آینده ام در زمانی که بخواهم تصمیم میگیرم و آن این است.

ماندن وندرون هیچ چیزی را تغییر نداده است ، تمدید استفان منطقی است.

او در این فصل با اینکه تازه کار بود یک کار خارق العاده انجام داده است و امیدوار است در سال آینده تیم را بهبود بخشد.

او میتواند در یک وضیت رقابتی توانایی خود را نشان دهد و برای آینده و مکلارن من مطمئن هستم که استفان یک بخش کلیدی است. بنابراین تصمیم گیری سخت نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی