آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

فرمول‌‌ یک یا اتوبوس‌رانی

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۴۱ ب.ظ

لوئیس همیلتون نسبت به اینکه نصب هالو و اجزای اضافه شونده به موتور باعث ازدیاد وزن خودروی فرمول یک خواهند شد، ابراز نگرانی کرد.

کاهش یک واحد فدرت از 4 یونیت به 3 برای کل فصل، باعث نگرانی و ترس راننده مرسدس نسبت به عواقب منفی این تغییرات شده است.

همیلتون در خصوص کاهش پاور یونیت‌های خودرهای فرمول یک در سال 2018 به بی بی سی گفت:

من این ایده 3 تایی شدن را نمی‌پسندم.

این احمقانه است. سرعت دقیقاً آن عاملی است که ما درF1 از دست خواهیم داد.

او با ابراز تاسف ادامه داد:

ماشین فرمول یک تبدیل به اتوبوس می‌شود. مانند خودروهای ناسکار سنگین خواهد شد.

مسافت ترمز طولانی‌تر خواهد شد، در این محدوده همیشه ترمزها در حال آتش گرفتن هستند.

می‌دانم که به نظر منفی بافی می‌آید اما به عنوان یک راننده مسابقه ما می‌خواهیم که سریع باشیم، ماشینهای سریع، همان نکته‌ای است که همیشه ما در هر دور می‌توانیم هجومی عمل کنیم.

همیلتون معتقد بود که احتمالاً به این زودی‌ها، این قبیل آرزوها دست یافتنی نخواهند بود. او گفت:

متاسفانه این مسئله بطور کلی آن چیزی نیست که با آن طرف هستیم. من امروز با این مورد درگیر بودم اما قضیه من متفاوت بود از رده دیگری به اینجا رسیده بودم. اگر شما به بچه‌هایی که پیشتاز بودند دقت کنید، در حال مدیریت بودند که همان کاری است که همه ما بطور معمول انجام می‌دهیم.

او اضافه کرد:

فکر نمی‌کنم این موضوع برای مردمی که تماشاچی هستند، هیجان انگیز باشد.

اگر شما به بیشتر مسابقات هیجان انگیز دقت کنید، بخصوص مواقعی که بارندگی است، ما این محدودیتها را نداریم. من مطمئن نیستم که کم کردن موتورها به هیجان انگیزتر کردن مسابقات کمکی بکند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی