آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

فتل تا 2020 مهمان مارانلو

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۲۰ ب.ظ

ماهیت این قرار داد در روز یکشنبه روشن می شود. فراری بسیار مشتاق است تا در این تیم خوب خود رانندگان خود را حفظ کند تا بتواند با آنها شانس بدست آوردن قهرمانی جهان را برای خود افزایش دهد. قرارداد کنونی فتل با این تیم در آخر این فصل به پایان می رسد ، شک و تردید هایی زیادی برای ماندن او وجود داشت و شایعه هایی مبنی بر انتقال او به مرسدس هم در هفته های اخیر بیان شده بود. نیکی لاودا مدیر غیر اجرایی مرسدس در روز شنبه بیان کرد که صحبت ها با فتل انجام شد ولی به جایی نرسید.

نیکی لائودا در مصاحبه با اسکای اسپرت اعلام کرد:

ما با او به طور خلاصه و کوتاه صحبت کردیم ولی رقیب ایتالیاییه ما “فراری” تلاش زیادی را برای نگه داشتن او در این تیم انجام داد و ما نیز دیگر از پرداختن به این بحث در چند ماهه گذشته خودداری کردیم و این موضوع انتقال او به مرسدس را خاتمه دادیم. من فکر می کنم هر راننده ای ، اگر باهوش باشد با بیش از یک تیم برای آینده کاری خود صحبت می کند و بعد از این صحبت ها و سپس فکر کردن به بهترین گزینه می تواند موقعیت بهتری را داشته باشد برای تصمیم گیری آینده خود. این کاری بود که او انجام داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی