آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

فتل: بردن این مسابقه کافی نیست

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۱ ب.ظ

بعد از تمرینات روز جمعه، که مکانیک‌های فراری، مجبور به تغییر شاسی خودروی سباستین فتل شدند، راننده‌ آلمانی از کسب جایگاه دوم در تعیین خط ابراز خرسندی کرد.

البته او در دورهای ابتدایی تایم گیری هم سرعت کافی را نداشت اما پس از اتمام این مرحله و اثبات استارتش از رده‌ دوم، لبخند به صورت او و اعضای تیم فراری برگشت.

هم خودم و هم تیم، از این نتیجه بسیار خوشحالیم.

دیروز به اندازه‌ کافی تمرین نکردیم اما امروز، اوضاع خیلی بهتر بود. شروع ضعیفی داشتم. چند مشکل کوچک بود و زیاد با خودرو راحت نبودم.

اوایل تعیین خط، خودرو تحت کنترلم نبود. نمی‌توانستم با پیست هماهنگ شوم. مخصوصا در انتهای سکتور یک. باد هم شدید بود و کار را قدری سخت‌تر کرد.

بالاخره در آخرین اقدامم و در زمان درست، همه چیز خوب پیش رفت. استارت از ردیف اول بسیار حیاتی است چون سرعت مسابقه‌ای خوبی داریم.

از چیزی که پیش‌بینی می‌شد، نزدیک‌تر بودیم. اگر خودرو همین سرعت را در مسابقه‌ فردا هم داشته باشد، رقابت خوبی خواهیم داشت.

لوئیس همیلتون با برتری 59 امتیازی خود، مسابقه‌ امروز را از جایگاه اول استارت خواهد زد. اگر فتل بخواهد امیدهای قهرمانی‌اش را زنده نگه دارد، باید این مسابقه را از بریتانیایی ببرد.

برد این جا کافی نیست. باید مسابقات بعد را هم ببریم!

فتل شب آرامی را پشت سر نگذاشت. مکانیک‌های این تیم مشغول ساختن یک ماشین نو بودند تا بتوانند مشکل فرمان‌پذیری فراری شماره 5 را حل کنند.

مکانیک‌ها عالی بودند و کار بزرگی کردند. چند هفته‌ای می‌شود که پرکار هستند. در طول شب بدون اینکه مقررات را زیر پا بگذارند، خودرو را تعمیر کردند.

انجام این کار بزرگ همیشه خطراتی هم دارد. به نظرم یک رکورد دیگر را به نام خودشان ثبت کردند.

امروز ماشین خیلی بهتر بود. خوشحالم که تعمیرات دیشب جواب داد.

هم تیمی او کیمی رایکونن، یک بار دیگر در تعیین خط از آلمانی شکست خورد. مرد یخی مسابقه‌ آمریکا را از رده‌ پنجم استارت خواهد زد:

تعیین خط کمی پردردسر بود. دورهای خوبی داشتم اما نتوانستم به رده‌های بالاتر برسم. در هر دور، قسمتی از پیست مشکل‌ساز شد و سعی کردم که جبران کنم اما زمان از دست رفت.

واقعا ثبت یک دور کامل و بدون نقص کار دشواری بود. خیلی هم ضعیف نبودیم اما مطمئنا باید بهتر از این باشیم.

نتیجه همین است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی