آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

صحبت های پنج موتورسوار برتر گرندپری ژاپن

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵ ب.ظ

گرندپری ژاپن که با مبارزه جذاب آندره دویزیوسو و مارک مارکز در دور آخر همراه بود و صحنه های جذابی را رقم زد سرانجام با برتری دویزیوسو به پایان رسید. دنیلو پتروچی رده سوم را تصاحب کرد. اما ستاره های موتو جی پی ژاپن دو موتورسوار تیم سوزوکی آندره یانونه و الکس رینز بودند که بهترین نتیجه این فصل خود و تیم سوزوکی را کسب کردند. آنها رده های چهارم و پنجم را بدست آوردند.

در ادامه صحبت های پنج موتورسوار برتر گرندپری ژاپن را مرور می کنیم.

آندره دویزیوسو:

مسابقه سختی بود چون در شروع مسابقه چسبندگی زیادی وجود نداشت و من احساس خوبی به موتور نداشتم اما من هرگز تسلیم نشدم، نه حتی زمانی که من برتری را از دست دادم، که همین مورد تمام تفاوت ها را رقم زد.

مارک خیلی سریع بود و تا آخر تلاش می کرد، اما چندین مکان وجود داشت که من می توانستم حمله کنم و همچنین او اشتباه کوچکی در دور آخر مرتکب شد که به من شانسی داد تا دوباره او را بگیرم و تلاش کنم و از او در پیچ 11 عبور کنم.

من می دانستم که او تصمیم دارد در دو پیچ آخر به من حمله کند اما من برایش آماده بودم، من راه او را بستم و او مجبور شد مقداری بازتر بپیچد تا از من عبور کند.

این برد قطعا برای ما حیاتی بود و من برای همه تیم بسیار خوشحال هستم.

مارک مارکز:

من با تمام توانم تلاش کردم، تا دور آخر و آخرین پیچ مبارزه کردم. مسابقه فوق العاده بود بین دو موتورسواری که برای قهرمانی فصل مبارزه می کنند، که برای پیروزی در این مسابقه می جنگیدند.

امروز مقدار زیادی آب روی پیست وجود داشت و به دلایلی من بیشتر از چیزی که انتظار داشتم کشمکش داشتم. من تلاش کردم فشار بیاورم و بدون اشکال باشم اما آندره در تمام مسابقه خیلی سریع بود.

با ورود به دور آخر می دانستم که من با پیشتاز بودن فقط یک برتری کوچک دارم اما در ادامه من در پیچ هشت اشتباه کوچکی مرتکب شدم، خب، در واقع یک اشتباه بزرگ، و او من را گرفت. بعد از اینکه او از من عبور کرد او در ترمز کردن خیلی قوی بود و من قادر نبودم او را  بگیرم. در پیچ آخر من دوباره تلاش کردم اما ممکن نبود که دوباره از او عبور کرد.

امروز او مسابقه فوق العاده ای انجام داد  و پیروز شد اما در هر صورت من از نتیجه خوشحال هستم چون من انتظار داشتم که که او اینجا خیلی خیلی سریع باشد.

ما چندین امتیاز خوب کسب کردیم و نمایش خوبی برای طرفداران اجرا کردیم پس همه چیز خوب است.

دنیلو پتروچی:

مسابقه شگفت آوری بود. بعد از موجلو این سکویی بود که من را خوشحال می کند. من تلاش کردم تا از دور اول فشار بیاورم و زمانی که با فاصله خوبی پیشتاز بودم فکر کردم که می توانم در انتها اولین پیروزی خودم را کسب کنم. هرچند دوی و مارک سریعتر بودند. پشت سر آنها بودن و آن مبارزه را تماشا کردن دلپذیر بود. احساس می کنم خیلی به آنجا بودن نزدیک بودم و در سه مسابقه بعدی تلاش خواهم کرد تا باشم.

از تیم بخاطر کار بزرگشان تشکر می کنم. این لحظه بزرگی برای ماست.

آندره یانونه:

سرانجام این مسابقه ای بود که من از آن لذت بردم. من شروع خوبی داشتم و قادر بودم تا سرعت خود را حفظ کنم. من بخاطر پیشرفت هایی که ما از زمان گرم کردن تا مسابقه کردیم خوشحال هستم که به ما اجازه داد تا آن یکنواختی را بیابیم.

نکته مثبتی است که ما توانستیم درست در اینجا در ژاپن مسابقه خوبی داشته باشیم. و این علامت خوبی است بعد از مشکلاتی که امسال با آنها مواجه شدیم.

ما هنوز کارهای زیادی داریم تا انجام دهیم تا پیشرفت کنیم. اما در مقایسه با ابتدای فصل بیشتر آگاهیم که در کجاها می توانیم پیشرفت کنیم.

من می خواهم از همه کمپانی سوزوکی تشکر کنم برای همه تلاش هایی که در این پروژه انجام می دهند و همچنین تیم خودم، و همچنین تمام تیم موتو جی پی سورزوکی. آنها هرگز تسلیم نمی شوند و به اعتقاد داشتن به من ادامه می دهند.

الکس رینز:

فکر می کنم تا اینجا این بهترین آخر هفته بوده است. نتیجه خارق العاده است و موتور خیلی خوب در شرایط خیس در تمام آخر هفته کار کرد. مسابقه مثبتی بود. من اندکی از عقب شروع کردم زمانی که در پیچ اول برخی موتورسواران من را مجبور کردند تا باز بپیچم و من چندین رده از دست دادم، به رده پانزدهم سقوط کردم، که از من مقداری زمان گرفت تا دوباره رده خودم را پس بگیرم، اما در نهایت من مدیریت کردم و مسابقه را در رده پنجم تمام کردم، بنابراین من خیلی خوشحال هستم.

من مقداری زمان پشت زارکو از دست دادم اما شرایط پیست آسان نبود. می توانم بگویم من امروز چیزهای زیادی یاد گرفتم و اکنون ما با خوش بینی زیادی به مسابقه استرالیا می رویم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی