آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

شکست مرسدس در پیچ یک برزیل

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۵۱ ب.ظ

بوتاس ناراحتی خود را اینگونه بیان کرد:

خیلی ناراحت کننده است، برد برزیل را در همان استارت از دست دادم. با توجه به نتیجه زمانگیری امید زیادی برا پیروزی در برزیل داشتم. به هیچ عنوان دوست نداشتم بین فراری تحت فشار قرار بگیرم ولی با این وجود تا انتهای مسابقه درگیر فراری ها بودم.

مسابقه فرمول یک برزیل 2017

مسابقه فرمول یک برزیل 2017

وقتی از او در رابطه با استارت پرسیده شد اینگونه پاسخ داد:

استارت خیلی خوبی نداشتم و علت این امر هرزگردی ایجاد شده در چرخ ها بود، درست زمانی که کلاچ را رها کردم با یک گشتاور غیر منتظره مواجه شدم که باعث از دست رفتن چسبندگی چرخ ها شد، وضعیت سباستین کمی بهتر بود و توانست خط داخل را نگه دارد و درست در ورودی پیچ یک کار را تمام کند. سعی کردم داخل را ببندم اما هرچه در آینه گشتم سب را پیدا نکردم پس حدس زدم که داخل رابسته است برای همین به سمت داخل پیچ نرفتم تا برخوردی ایجاد نشود.

پس از استارت بوتاس هرچه تلاش کرد نتوانست از سباستین عبور کند حتی با وجود خودرو ایمنی در پیست که کمک شایانی به کم کردن فاصله او با سب کرد، بنابراین تیم مرسدس تصمیم گرفت با یک پیت استاپ زودتر از موعد فراری را پشت سر بگذارد، اما این کار نیز نتیجه نداد.

رقابت خیلی خیلی نزدیک بود، سعی کردیم تا با یک پیت استاپ به سباستین فشار وارد کنیم اما او خیلی خوب از جایگاه اش دفاع کرد. هر دو از یک استراتژی استفاده کردیم و رقابت بسیار نزدیک بود. تصمیم گرفتیم تا به لاستیک سافت برویم و شانس خود را برای شکست دادن فراری امتحان کنیم اما سباستین همه راه ها رو به روی ما بست.

در بخش پایانی مسابقه بوتاس دوباره شروع به نزدیک شدن به فتل کرد تا شانس خود را دوباره امتحان کند.

ما در حال نگهداری از لاستیک ها بودیم و امید داشتیم که در دورهای پایانی برای سبقت اقدام کنیم، در طرف دیگر نیز سباستین با لاستیک هایش مشکل داشت، شانس خود را امتحان کردیم اما او خیلی خوب مسابقه را مدیریت کرد.

کسب رتبه دوم در برزیل به معنی وجود داشتن شانس بوتاس برای کسب نایب قهرمانی امسال می باشد، با اختلاف 22 امتیازی ایجاد شده بین او و فتل بوتاس باید در دبی به مقام قهرمانی برسد تا نایب قهرمانی فصل را از مرد آلمانی برباید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی