آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

سوپراستارجدید تیم مکلارن

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۱ ب.ظ

لاندو نوریس و اریک بولیر - روز دوم تست های مجارستان


اریک بولیر مدیر تیم مک لارن از عملکرد لاندو نوریس راننده تست این تیم در مجارستان تمجید کرد و گفت او یکی از بزرگان فرمول یک خواهد شد.


در حالی که همه نگاه ها به رابرت کوبیتسا بود این جوان 17 ساله بدون هیچ حاشیه توانست عملکرد درخوری از خود نشان دهد. نوریس توانست در تست دیروز 91 دور به ثبت برساند و در جدول نیز با اختلاف 0.271 ثانیه نسبت به فتل در رده دوم قرار بگیرد.

نوریس که راننده فرمول سه است در سال 2016 توانست در تست های مک لارن نظر این تیم را جلب کند و کار خود را در شبیه ساز شروع کرد.

بولیر پس از تست گفت:

سرعت و عملکرد او ما را تحت تاثیر قرار داد. او بسیار پخته تر از سنش عمل کرد و عملکردش در اولین حضورش در خودرو مک لارن فوق العاده بود.

همکاری او با مهندسین عالی بود و او یک شانس بزرگ برای مک لارن در تست هاست. مطمئن هستم از او در آینده چیز های زیادی خواهیم شنید.

اریک بولیر مدیرفنی تیم مکلارن هوندا

تیم در صبح تمرکز خود را روی اطلاعات به دست آمده از آیرودینامیک گذاشت و سپس با تنظیمات مسابقه کار خود را بر شبیه سازی مسابقه ادامه داد. مانند روز سه شنبه کار تیم بر روی هندلینگ، بالانس خودرو، دوام خودرو در کنار آنالیز آیرودینامیک خودرو بود.

نوریس که از اوایل امسال در حال آمادگی خود برای این تست بود گفت:

امروز واقعا روز خوبی بود و یک تمرین بسیار خوب برای تیم به دست آمد. من موفق شدم تمام تست هایی که از من خواسته شده بود را انجام بدهم و همه چیز خوب پیش رفت.

رانندگی با خودرو براى اولین بار یک چالش بزرگ برای من بود ولی خیلی زود در خودرو احساس راحتی کردم و توانستم دور های زیادی را بزنم. در آخر می خواهم از لطفی که تیم به من داشته تشکر کنم و امیدوارم این شروعی برای تجربه های بیشتر من باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی