آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

مدیر عامل تیم فراری، سرجیو مارکیونه بیان کرد که برد مرسدس در مونزا، موضوعی غیرعادی می باشد و همچنین اعتقاد دارد که در مسابقه خانگی تیم فراری، چیزی اشتباه پیش رفته است.

در تمام آخر هفته، تا قبل از این که تیم مرسدس بتواند در گرندپری مونزا به پیروزی برسد،  سرجیو ماکیونه درباره چالش ها و مشکلات قهرمانی تیم فراری صحبت می نمود اما پس از این که لوئیس همیلتون با قهرمانی در گرندپری ایتالیا توانست برای اولین با در جدول رده بندی رانندگان از سباستین فتل پیشی گیرد، 

پس از این که فراری توانست در گرندپری بلژیک رقابت قهرمانی را نزدیک خود نگه دارد،او در این باره گفت:

مشخصا در هفت روز گذشته کار های اشتباه زیادی انجام داده ایم.

با این که فراری جشن هفتاد سالگی خود را در پیست مونزا برگزار کرده بود اما از همان ابتدا به نظر می رسید که با توجه به شرایط پیست مونزا و نیاز به داونفورس و نیروی رو به پایین کم تر در این پیست، این پیست با شرایط و پکیج های تیم مرسدس تطابق بیشتری داشته باشد لذا به همین دلیل رانندگان فراری نتوانستند بیش از این کاری از پیش ببرند و امید های تیم فراری برای کسب اولین قهرمانی خود در پیست مونزا پس از قهرمانی فرناندو آلونسو در سال 2010، با تعیین خط بارانی و نا امید کننده، کم رنگ شد چرا که آن ها مجبور به شروع مسابقه از خط سوم شدند.

با وجود برتری تیم مرسدس در این مسابقه و از دست دادن صدر جدول (در هر دو جدول رده بندی رانندگان و سازندگان)، سرجیو مارکیونه بیان کرد که به مسابقات بعدی امیدوارخواهد بود.

او در ادامه گفت:

ما باید تلاش و تعهد خود را دو برابر کنیم.

اگر چه این خوب است که پیست های بعدی مطلوب تر هستند اما این معنی ای نمی دهد. ما باید لبخند را از چهره این افراد (مرسدس) پاک کنیم. من بسیار سر سخت هستم.

 هدف ما تغییری نکرده و چیزی که امروز طرفداران فراری و تیفوسی ها دیدند، فراری واقعی نبود.

چیزی اشتباه پیش رفته است. اکنون ما باید به کارخانه باز گردیم و ببینیم که چرا اتومبیل خوب نبود اما ما در سنگاپور باز خواهیم گشت.

راننده تیم فراری کیمی رایکونن نیز که مسابقه را در رده پنجم به اتمام رساند، بیان کرد که هیچ پاسخی برای کمبود عملکرد آن ها ندارد اما معتقد است که در سنگاپور همه چیز بر عکس خواهد شد.

رایکونن گفت:

نمی دانم. مشخصا سوال بسیار سختی است. اگر بدانیم مشکل از کجاست فورا آن را بهبود می دهیم اما به نظر می رسد  متاسفانه یکی از پیست هایی که چیز ها برای ما آسان پیش نمی رود، مسابقه خانگی ماست.

اگر در مسابقه ی بعدی ورق برنگردد، من بسیار شگفت زده خواهم شد اما مشخص است که در چنین پیست هایی ما کمبود سرعت داریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی