آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

استوارت به شدت به دنبال پیدا کردن راهی برای حفظ جایگاه سیلورستون در تقویم فرمول یک است. در ماه گذشته مسئولین این پیست به قرارداد همکاری خودشان با فرمول یک پایان دادند و این بدان معنی است که در سال 2019 دیگر میزبان مسابقات نخواهند بود.

سر جکی در مصاحبه ای با دیلی تلگراف بیان داشت:

استقبال مردم در سیلورستون طی سه روز برگزاری مسابقات بیشتر از هر جای دیگر دنیاست، زمانی که بحث مسابقات فرمول یک شود، انگلستان پایتخت دنیا است. به همین علت از دست دادن سیلورستون یک فاجعه است و نباید اجازه این اتفاق را داد.

استوارت به عنوان طرف دار همیشگی ایمنی مسابقات، حمایت خود از طرح Halo را اینگونه توصیف کرد:

نمی توان روی سلامت راننده ها شرط بندی کرد، در شرایط خاص فعلی، فیا بهترین تصمیم را در مورد استفاده از هالو گرفته است، عد ای از آن انتقاد می کنند اما یادمان باشد در گذشته نیز همین افراد از اجباری شدن استفاده کمربند ایمنی انتقاد می کردند.

زمانی که خودرو با سرعت زیاد با دیوار  برخورد می کند، لاستیک اولین چیزی است که به پرواز در می آید حتی با تغییرات مکانیکی فراوانی که ایجاد شده است.

قهرمان سه دوره مسابقات افزود:

یک چرخ جدا شده از خودرو می تواند تا فاصله یک کیلومتری و به هر ارتفاعی پرتاب شود، به همین دلیل است که دور پیست را با حصارهای بیرونی پوشانده ایم، تماشاچیان این را نیز دوست ندارند، هالو باید به مسابقات بیاید و مطمئن باشید مفید خواهد بود.

زمانی که از او پرسیده شد دوست دارد در پایان فصل کدام تیم به قهرمانی برسد، نارضایتی خود از قهرمان شدن لوئیس همیلتون را ابراز داشت.

به عقیده این مرد 78ساله دو دوره ی طولانی قهرمانی تیم های ردبول و مرسدس بر جذابیت این ورزش اثر منفی گذاشته است و بازگشت فراری به صدر جدول مفید تر است.

او ادامه داد:

به نظر من بازگشت فراری به جایگاه قهرمانی بهترین اتفاقی است که برای این ورزش می تواند رخ دهد، آن هم در بهترین زمان ممکن. چهار سال قهرمانی ردبول به شدت بر روی تعداد تماشاگران تاثیر منفی گذاشته بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی