آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

سباستین فتل: مسابقه نزدیکی بود

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ب.ظ

سباستین فتل در پایان مسابقه اسپا رقابت خود و لوییس همیلتون را بسیار نزدیک خواند و اعلام کرد فراری پیشرفت های زیادی داشته است.

در حالی که در جایزه بزرگ بریتانیا فراری با اختلاف نسبت به مرسدس مسابقه را به پایان رساند امروز در بلژیک فراری توانست در طول مسابقه پا به پای مرسدس رقابت کند و فتل نیز با اختلاف 2.4 ثانیه نسبت به همیلتون مسابقه را به پایان برساند.

لوئیس همیلتون و سباستین فتل - تعیین خط گرندپری بلژیک 2017

لوئیس همیلتون و سباستین فتل – تعیین خط گرندپری بلژیک 2017

او در پایان مسابقه چنین گفت:

مسابقه سرگرم کننده ای بود و واقعا سخت ادامه پیدا کرد. من هر دور منتظر اشتباه او بودم و همیلتون نیز منتظر اشتباه من بود که هیچ کدام اشتباهی نداشتیم.

مسابقه واقعا نزدیک بود. شاید در شروع مجدد مسابقه بعد از خودروی ایمنی من خیلی خوشحال نبودم. من ترسیدم که به اندازه کافی نزدیک نبوده باشم ولی واقعا مسابقه نزدیک بود. من در تمام دور های پایانی سعی کردم فشار بیاورم و مسابقه بسیار نزدیک به پایان رسید. از مسابقه واقعا لذت بردم.

اگر بلژیک را نسبت به سیلوراستون مقایسه کنیم می بینیم ما بسیار پیشرفت کردیم و امیدوارم در آینده نیز این اختلاف کمتر شود. ما قدم های خوبی به جلو برداشته ایم.

هفته بعد ما در خانه مسابقه خواهیم داد و می دانم آخر هفته خوبی برایمان باشد.

فتل در مسابقه امروز 7 امتیاز ارزشمند را از دست داد و در جدول رده بندی راننده ها با 7 امتیاز اختلاف همچنان در صدر جدول قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی