آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

سباستین فتلقهرمانی جهان در سال 2017 را از دست داد و به انتظار سال آینده برای شروع مسابقات و تلاش برای کسب این مقام است.

کسب رده چهارم در مکزیک یعنی اینکه فتل دیگر قادر به پر کردن فاصله امتیازی که بین او و لوئیس همیلتون ایجاد شده است با توجه به دو مسابقه باقیمانده، نخواهد بود.

او بعد از مسابقه گفت:

سخت است که از خط پایان عبور کنید و بفهمید که دیگر چیزی برای جنگیدن وجود ندارد.

من تا آخر مبارزه کردم اما در نهایت نشد.

نتیجه حاصل در مکزیک به این معنی است که فتل و همیلتون حالا هردو در کسب عنوان 4 قهرمانی جهان با هم برابرند. فتل گفت که انگیزه او برای سال 2018 رقابت با همیلتون است.

راننده فراری به اسپورت بیلد گفت:

فقط تعداد کمی از ورزشکاران در دنیا وجود دارند که توانسته‌اند 4 بار قهرمان جهان شوند.

او اضافه کرد:

اما فصل آینده من بهترین عملکردم را به نمایش خواهم گذاشت تا قبل از لوئیس پنجمین قهرمانی را بدست آورم. 2017 سال او بود اما داستان 2018 چیز دیگری است.

او به این اشاره کرد که:

هرگز کسی نمی‌داند که در آینده چه پیش خواهد آمد. همه چیز دوباره از صفر شروع خواهد شد.

از نظر فراری همه چیز درست پیش می‌رود. من شدیداً معتقدم که در 2018 ما از همه رقبا جلوتر خواهیم بود.

فردا که از خواب بیدار می‌شوید روز دیگری خواهد بود.

تیم در حال رشد است و جاذبه‌های مثبت زیادی وجود دارد. بطور کل من فکر می‌کنم که مسیرمان درست است.

اما فتل قصد ندارد این موضوع را بیش از اسکودریا بی اهمیت جلوه دهد.

او در حالی که این مسئله را تائید می‌کرد، گفت:

ما حتی بهتر کار خواهیم کرد و بهتر هم خواهیم بود. بعد از تمام این اتفاقات، ما می‌دانیم که در حال دعوا در مقابل میکی ماوس و دانلد داک نیستیم.

همیلتون همانند یک سلاح بالقوه همچنان در اختیار مرسدس هست اما فتل اصرار دارد که دلیلی برای ترس از او وجود ندارد. او گفت:

من از لوئیس نمی‌ترسم برعکس من رقابت با او را دوست دارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی