آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

سباستین فتل: فراری دیگر از هیچ پیستی نمی ترسد

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۴۶ ب.ظ

همانند سیلورستون سریع، ویژگی های پیست اسپا بلژیک مطابق با توانایی های موتور W08 مرسدس بود، عملکرد خوب لوئیس همیلتون در تعیین خط و مسابقه نیز همین را نشان می داد.

اما سرعت فتل هم در فراری SF70-H آن چنان کم نبود، به طوری که این راننده ی آلمانی از سرعتش لذت برد. فتل در این باره گفت:

در کل ماشین خیلی خوب بود. در مقایسه با سیلورستون خیلی چیزی را تغییر ندادیم که نشان می دهد سیلورستون فقط یک آخر هفته ی بد برای ما بود، اما ما ماشین را نیز تقویت کردیم، به خصوص در سرعت مسابقه.

منظورم این است که متوسط بودیم، حدود یک ثانیه یا نزدیک یک ثانیه در سیلورستون کندتر بودیم، پس قدم بزرگی است. من خیلی خیلی خوشحالم. فکر می کنم در مسیر درستی هستیم و فکر نمی کنم از این به بعد پیستی باشد که باید از آن بترسیم.

فتل از تصمیمش برای این که در هنگام آمدن ماشین ایمنی لاستیک التراسافت انداخت و در شروع دوباره نتوانست همیلتون را بگیرد کمی پشیمان است.

فتل گفت:

یک چیز معمولی است، به عنوان یک راننده مسابقه ای همیشه به این نگاه می کنید که چه کاری را می توانستید بهتر انجام دهید.

اما باید این را هم تحسین کنید که آخر هفته خیلی خیلی خوبی برای ما بود. هر دو ماشین سریع، قدرتمند و نزدیک تر از آن چیزی بودند که قبل از مسابقه انتظارش را داشتم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی