آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

سباستین فتل در معرض خطر از دست دادن رتبه دومی

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۳ ب.ظ

پس از جایزه بزرگ ژاپن، سباستین فتل که تا قبل از جایزه بزرگ سنگاپور برای قهرمانی می جنگید حال خطر والتری بوتاس راننده دوم مرسدس برای کسب رده دوم جدول قهرمانی جهان حس می کند.

فتل در سوزوکا مانند سنگاپور نتوانست مسابقه را به پایان برساند و با کسب رده چهارم توسط بوتاس فاصله امتیازی خود به فتل را به 13 امتیاز کاهش داشت. بوتاس در پایان مسابقه ژاپن گفت:

مسابقه خوب بود. در کل اخر هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستم سریعترین دور مسابقه را ثبت کنم که واقعا خوب است. ماشین خیلی بهتر شده و من منتطر جایزه بزرگ آمریکا هستم و می خواهم طعم برد را دوباره بچشم. رقابت برای رده دوم در جدول هدف بسیار خوبی است. همه چیز به نفع لوئیس در این چند مسابقه بود و من می خواهم شانس خودم را برای رده دوم امتحان کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی