آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

ریکاردو: یک رقابت سه‌طرفه خواهیم داشت

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۰۹ ب.ظ

دنیل ریکاردو بعد از تمرینات روز جمعه از انتظارش برای شرکت در جدال سه‌تیمی گرندپری مکزیک گفت.

ریکاردو در تمرین اول در رده‌ چهارم قرار گرفت. این در حالی بود که از بین تیم‌های مدعی فقط مرسدسی‌ها، با تایر اولتراسافت اقدام به ثبت زمان کردند و توانستند در آن جلسه یک-دو کنند.

در تمرین دوم با وجود این که فقط پنج دهم ثانیه‌، شش راننده‌ برتر -که همگی از ردبول، فراری و مرسدس بوند- را از هم جدا می‌کرد اما گورکن توانست با ثبت سریع‌ترین زمان، در صدر جدول تمرین دوم قرار بگیرد.

استرالیایی بعد از تمرین دوم گفت:

در صدر بودن همیشه خوب است! حس جالبی به آدم می‌دهد. کم کم بالا آمدیم. زمان‌ها به کنار، ما پیشرفت کرده‌ایم.

در دورهای متوالی هنوز می‌توانیم سریع‌تر باشیم اما در تک‌دورها و با سوخت کم، خیلی به صدر جدول نزدیک شده‌ایم.

مثل همیشه، مسابقه خیلی نزدیک خواهد بود. در مسابقات پایانی فصل، رقابت سه تیم اول، دشوارتر است.

مکس ورستپن برخلاف همتیمی‌اش روز آسانی نداشت. در تمرین اول کمترین دورها را نسبت به رقبا به ثبت رساند. و البته قطعاتی از خودروی 2018 را به طور آزمایشی بکار برد. در تمرین دوم هم، موتور کهنه‌ خودرویش از کار افتاد.

سرعت ماشین خوب است و این نکته‌ بسیار خوبی است. تنها مشکل، دورهای کمی بود که در تمرینات روز اول به ثبت رساندم.

چند قطعه‌ جدید استفاده کردم. تیم می‌خواست بیشتر از آن‌ها اطلاعات بگیرد اما من گفتم “اوکی، باید از همان قطعات قبلی استفاده کنیم”.

کلی تایم تمرینی از دست دادم. با زمان کم واقعا نمی‌توانید به تنظیمات مناسب برسید.

در تمرین دوم هم به دنبال بالانس کردن خودرو بودم. چون در تمرین صبح نتوانستم به آن برسم.

می‌توانستم قدری بهتر از این باشم. اما حداقل خودرو هنوز سریع است. حتی زمانی که برای پیدا کردن بالانس در تقلا بودم، زمان سوم را ثبت کردم!

بعد از آن هم که فکر می‌کنم موتور دچار مشکل شد. چون قدیمی بود، مشکلی پیش نخواهد آمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی