آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

رابرت ویکنز راننده سابق تیم مرسدس بنز از سری DTM برای فصل آینده در مسابقات ایندی کار حضور خواهد داشت.

ظاهرا او به مدت زیادی در رادار تیم اشمیت پترسون بوده و بعد از توافق با این تیم در اوایل سال 2018 همکاری اش را با این تیم آغاز خواهد کرد.هم تیمی او Hinchcliffe خواهد بود.
ویکنز گفت: "تا این فصل، من هرگز واقعا در نظر نداشتم مرسدس یا DTM را ترک کنم.
"من نمیدونم چطور از تیم مرسدس برای شش سال گذشته تشکر کنم.اما برای اونها برای آینده آرزوی موفقیت می کنم این احتمالا بهترین شش سال زندگی من بوده است.
در خبری که توسط مرسدس منتشر شده، کمپانی گفت "فرصتی برای حرکت به موقع دقیقا در زمان مناسب" برای ویکنز، پس از تصمیم خود برای خروج از DTM.
اولریش فریتز، رئیس تیم مرسدس گفت: "این بدیهی است که یک تاسف بزرگ برای ماست که راب ما را ترک می کند. ما 2 چیز را از دست دادیم یک راننده بزرگ و شخصی فوق العاده.راب عضو شایسته تیم ما در شش سال گذشته بوده است اگر چه عزیمت او قطعا ما را ناراحت می کند، ما با این وجود برای او خوشحال هستیم.
"سری IndyCar مطمئنا یک تجربه عالی برای راب خواهد بود، و من مطمئن هستم که او خود را در این سری نشان خواهد داد."Wickens اضافه کرد: چیزهای زیادی برای من کاملا جدید خواهد بود. من قبل از آن هرگز در پیست های بیضی شکل رانندگی نکرده بودم."همانطور که همه می دانند، من در طی شش سال گذشته به جز ماشین های DTM با خودروی دیگری رانندگی نمی کردم، بنابراین باید سریعا سرعت بگیرم اما منتظر چالش جدید هستم."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی