آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی


بعد از توافقی که بین ردبول و هوندا به وجود آمد، هلموت مارکو در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به آینده‌ این پیوند امیدوار است.

بعد از این که هوندا نتوانست مکلارن را به عنوان مشتری خود حفظ کند، با تورو روسو قرارداد همکاری بست. در حالی که بسیاری از کارشناسان، این انتخاب ردبول را یک ماجراجویی خطرناک می‌دانند اما دکتر مارکو نظر دیگری دارد:

ما بررسی‌های زیادی در مورد هوندا و همچنین تیم خودمان انجام دادیم. با توجه به این تحقیقات امید زیادی به آینده دارم.

دیدیم که مکلارن‌ها در سنگاپور جزو ده ماشین برتر بودند. ‌می‌دانیم که این موتور در مسیر پیشرفت است. ما از پشت پرده‌ هوندا باخبریم.

آقای مشاور بر این باور است که این غول خودروسازی ژاپنی با تکیه بر سطح بالای مهندسی، توانایی مالی‌ و البته استفاده از داشته‌هایش می‌تواند بار دیگر به جمع مدعیان بپیوندد:

آن‌ها استعداد مالی خوبی دارند. این مسئله، زیربنای همه چیز است. علاوه بر این، هوندا یکی از مدرن‌ترین کارخانه‌های دنیاست و پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایش را در اختیار دارد.

آن‌ها در فرمول یک، تعهدی همیشگی برای بردن به عنوان یک شریک دارند اما از یاد نبریم، آن‌ها فلسفه‌ خاص خودشان را دارند که قدری با اروپایی‌ها متفاوت است.

اتریشی باتجربه این را هم گفت که علی‌رغم گسترش همکاری با استون مارتین، آینده احتمالا از آن هوندا خواهد بود:

ما با استون مارتین همکاری مالی داریم. این مسئله به هیچ وجه با بحث تامین موتور ارتباطی ندارد. باید ببینیم تورو روسو و هوندا به کجا می‌رسند.

به نظرم سپتامبر 2018 زمان خوبی برای ارزیابی هوندا خواهد بود. آن وقت که به شما خواهم گفت که برای فصل 2019 چه برنامه‌ای داریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی